پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

میخوام وزن بگیری

1390/5/1 16:46
نویسنده : مامان پارسا
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز.خوبی ؟اون هفته که مامان طاهره و خاله وجیهه و خاله ماهی و بهار اومدن اینجا برات کلی خرید کردن.کمک کردن اتاقت رو مرتب کنیم.برات یه عالمه لباس و کفش و جوراب و لوازم بهداشتی گرفتن.میدونی شیرینی اینا با به دنیا اومدنت چند برابر میشه.من و بابایی کلی با دیدن وسایل کیف کردیم.

پارسا  مامان چهارشنبه 29 تیر رفتم سونو .میگه وزنت 2600 هست دکتر نرگس میگه اگه این رستم میخواد لردی بیاد باید وزنش بیشتر از اینا باشه.خلاصه از اون روز ما مرتب داریم سفارش میشیم از بابات گرفته تا مامان طاهره و خاله هاو خلاصه همه میخوان تو تپل مپل به دنیا بیای.تکونات الان از زیر پوست مشخصه .باور کن با دیدن تکونات خیلی حال میکنم .دوست داریم  مواظب خودت باش ما هم مواظبتیم. روزای آینده عکس اتاقت رو میذارم تا مامانای دیگه هم ببینن.راستی کارتای یادبودت هم خاله وجیهه و خاله مائده آماده کردن.نمیدونی چقد خوشگلهلبخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا جون
1 مرداد 90 18:42
سلام گلم
امیدوارم بزودی کوچولوی ماهتو که هم اسم پسر منم هست توی آغوشت بگیری و از وجودش لذت ببری.


ممنون عزیزم برامون دعا کن
خاله وجیهه
2 مرداد 90 17:55
سلام
پارسای خاله چی کیفی کنه که همچین مامانی داره:-)
کارت یادبود رو فلش من جا مونده..برات ایمیل میکنم تا اگه خواستی بزاری رو وب


پارسا؟خاله اینقد تکون نخور..خواهرمون اذیت میشه
خب بچه راست میگه..جاش تنگه و باید بیرون بیاد
به افتخار پارسا و مامان و باباش


ممنون خاله وجیهه.تو دعا کن من و مامانم راحت از هم جدا شیم
خاله وجیهه
5 مرداد 90 22:16
من منتظرم عکسم...بزارشون دیگه
عسل
16 مرداد 90 1:30
سلام وبتون عاليه اگه مايل بوديد به منم سر بزنيد