پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

و در احوالات تابستان پارسا خان1

1392/4/5 8:13
نویسنده : مامان پارسا
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

این روزها علاقه عجیبی به ساندویچ خوردن پیدا کردم.و به ساندویچ میگم سانانا یه همچین چیزی!!!بن تن رو شناختم و عکسش رو به مامانم نشون میدم و میگم بن تن.

ماشینمون چیه پارسا: اسبه

پارسا از کجا مرغ خریدیم:شهروند

پارسا با هواپیما کجا رفتیم : حرکت دست رو نشون میدم و میگم مکه

پارسا بگو خاله: خاخا خاخا

پارسا کباب رو چه جوری درست میکنیم: سیخ ،باد(یعنی سیخ میزنیم و بعد رو آتیش باد میزنیم)

پارسا میخوای بگی بده بگو لطفا بده: ل ل بده

درمانگاه سر کوچمون رو میبینی میگی دتر دتر اوش پا  بابا (یعنی پای بابا اوش شده اومدیم دکتر )

یه مکعبی داری عکس یه آقای فوتبالیستی روش هست از اول یاد دادیم بهت بگی علی دایی حالا تو هم میگی عی دایی

میدونید که خاندان پدری ما کلا اهل گردشن در هر شرایطی.ما هر هفته جمعه ها تو کوه و دشت و پارکیم.اینجا  پارک جنگلی سرخه حصار هستش با بچه های عمه پریسا و کامیون من البته اگه دخترشون اجازه بدن و جیغ جیغ نکنن

 

2

 

اینجا من وبابام و پیک نیک رو میبینید که وقتی بیرونیم از سرگرمیهای خطرناک بنده هست

 

1

در طول روز هر قاقایی میخورم برای بابام هم کنار میگذارم اینطوری که در عکس مشاهده میکنید بعد هم مرتب میگم بابا بخور .بابا بخور

6

اینم از قناریای زرد و تخمی که گذاشتن الان 3 تا شده تخماشون .منم مرتب به اونا سرکشی میکنم

قناری 1

45

اگر جایی که میخوابم وسیع باشه خیلی از جام تکون میخورم مثلا اینجا رفتم زیر مبل و خواب هستم

5

شما جای مامانم باشید در این لحظه چکار میکنید (نگران استرسعصبانی اینا حالتهای مادرم هست در این لحظات  اونم یه پایی ایستادن من)

456

و حالا این عکس من در پارک نزدیک خونمون در 23 ماهگی

32

اما پارسال در چنین روزهایی

 

 

http://www.niniweblog.com/upl/parsa90/13405208525.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطي
5 تیر 92 10:23
سلام قند عسل خاله قربون قيافه مظلوم و دوست داشتنيت برم عزيز خالهماشاالله خاله جون مثل هميشه هر روز برا خودت اسفند دود كن


اسفند کار هر روزمه
غزاله
5 تیر 92 10:39
سلام عزيزمدلم واسه اون آجي گفتند تنگ شدهانقدر خاله منو اذيت نكن كوچولو.مواظب خودت باشباي باي


قربون اون دلت
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:05
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس