پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اندر احولات 30 ماهگی من

1392/11/23 17:07
نویسنده : مامان پارسا
450 بازدید
اشتراک گذاری

براتون بگم که من اساسا به کارای مهمی مشغولم از جمله تلفن جواب دادن در تمام حالتها

1

اینم در حال موتور سواری

2

و اینم رفته نون گرفته و ناراحته که چرا املت آماده نیست

2

اینجا هم دمی مادرم رو برداشتم و رو سرم همش میگم من آشپزم آش میپزم

23

برید ادامه مطلب

اینجا هم در روزی که فرش رو جمع کرده بودیم و منتظر قالیشویی بودیم .اون روز رو خیلی آروم بودم مرتب در حال کلنجار رفتن با فرشا بودم

45

و حالا وقتی پارسا رو سنگهای خونه با کفش عروسی مامان راه میره

2

و باز هم میاییم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آجی غزاله
23 بهمن 92 20:26
سلامآشپز کوچولو؟اومدی یزد چی میپزی واسمون؟ آبگوشت چطوره؟
خاله وجيهه
24 بهمن 92 10:33
دورت بگردم كه بايد در هر شرايطي پاسخگوي سيل بي شمار علاقه مندانت باشي:-) دورت بگردم با همان لهجه خاص خاله وجیهه.ما مثل شما متعلق به همه هستیم خاله
دایی سید محمد
24 بهمن 92 13:12
دایی جان شما که در حالت های مختلف با تلفن حرف میزنی،چرا با دایی حرف نمیزنی پس؟ دایی جان من علاقه خودم به شما را در حالتهای دیگه و تو حرفام نشون میدم.مثلا دیروز رفتیم مغازه خانی.اومد جلو کاکائو ها ایستاد و گفت مامان یادته دایی سید محمد از این کاکائو ها برام خرید.یادته؟مامانم گفت یعنی الان هم کاکائو میخوای