پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

از اواخر سال 92

1392/12/27 17:02
نویسنده : مامان پارسا
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم پست آخری سال 92 رو بگذارم و برم تا سال جدید خوش باشم و خوش بگذرونم. میخوام شعار و شرح سال 93 من و خانواده ام چنین باشه

شب رفت و صبوح آمد /غم رفت و فتوح آمد / خورشید درخشان شد /تا بادچنین بادا

اینم مهد کودک و آخرین جلسه های ماد رو کودک

 

1

اینم یه سبزه دست ساز من و مامان و البته خاله نازنین  با دوستم آرین

2

اند راحوالات لا کپشت باید عرض شود که  رفته بودم یزد و کلی با لاک پشت آجی غزاله باز ی کردم 

3

تا اینکه ..... خودم هم از طرف بیتا و عمه لیلا صاحب یه لاکپشت کوچولو شدم

4

و اینم کتابایی که خاله وجیهه از نمایشگاهم لی که امسال تو یزد برگزار میشد خرید

5

یه روز از مامانم یه کاغذ گرفتم و شروع به کشیدن سگ گله و ماهی کردم نتیجه کار اینه من احتمالا یک پیکاسو خواهم شد

7

واینم هفت سین امسال من و مادرم با ماهی هایی که من هر زوز صبح بهشون سلام میکنم بارها میگم اینا پختنی نیستن مال هفت سین هستن

58

برا ما هم دعا کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)