پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

نمایشکاه کتاب 93 و ادامه خاطرات

1393/2/18 8:24
نویسنده : مامان پارسا
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.جونم بگه براتون این نمایشگاه کتاب خاص بود جون من درکم از کتاب فرق کرده.خاله وجیهه و دایی سید محمد مرتب ازم عکس میگرفتن.خربگزاری ازم عکس گرفت و رفت رو سایتش.خیلی راه رو خودم پیاده اومدم و انگاری کیف میکردم.با آتش نشان عکس انداختم و کلی کتاب خریدم

این همون عکس خبرگراری مهر هست

برید ادامه مطلب

این کتاب رو خودم انتخاب کردمو از اون روز که اومدیم اینو میخونم

اینم تو انتشارات پیک دبیران مادرم فرانکلین میخره که اصلا هم نگاهش نکردم

اینجا هم آقا عکاسه گفت بایستم

اینجا هم در راهروهای نماسگاه واحد کودک هست

د رحال استراحت برا ناهار

و ادامه راه و پیاده رو ی های پارسا

و  با آدمکی که شکرستانی شده بود

و خودم رفتم کنار آتشنشان و اعلام کردم ازم عکس بگیرن

و  در راه شبستان ناشران عمومی با خاله و دایی

از خاله و دایی ممنون که من رو به دوش کشیدن و باهام راه اومدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله وجيهه
18 اردیبهشت 93 10:57
خاله جان ما كه با تو راه نيومديم تو با ما راه اومدي:-) دورت بگردم كه اينطوري تاج رو روي سرت تا اخر گذاشتي..نمايشگاه كتاب هميشه برام خاص بوده..با حضور تو خاص تر شد:-) ممنون.خاله.خاص رو خوب اومدی
خاله فاطی
18 اردیبهشت 93 11:31
قربون اون خنده هات و تریپ قشنگت ممنون خاله فاطی که بی نظر نمیری
آجی غزاله
28 اردیبهشت 93 19:37
من رو هم میبری??? بله که میبرم.