پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

خاله وجیهه منتظر موفقیتهای بعدیت هستیم

1393/2/29 8:06
نویسنده : مامان پارسا
255 بازدید
اشتراک گذاری

یادم هست دو سال پیش تو 9  ماهه بودی و 28 اردیبهشت عقد کنان خاله وجیهه بود

یادم هست سال پیش 25 اردیبهشت عروسی خاله وجیهه بود

یادم هست سال 87 آبان ماه دفاع ارشدم بود.آن شب را تا صبح نخوابیدم .نگران بودم و این خاله وجیهه بود که کنارم بود

پدرم ،مادرم ،خواهرم و غزاله اش ،شوهر خواهر بزرگم همه آمده بودند تا در دفاع شرکت کنند.فارغ التحصیل شدم . بلافاصله مهرماهش دوباره دانشجو بودم.روزگار چقدر تند میگذرد.

اما دیروز 28 اردیبشهت خاله وجیهه ات دفاع میکند یک موضوع مهم و شاخص در استان را !!!دلم میخواست همه زحماتی که او کشید برایش کمی جبران کنم اما دوری راه نگذاشت.تبریکم را بپذیر.امیدوارم نقطه های عطف دیرگری از زندگیت از این تابع شروع شود.

داشتم فکر میکردم تو با اینکه از خیلی ها  به لحاظ سنی کوچکتری اما چهارمین نفری از فامیل بزرگمان بودی که ارشدت را دفاع کردی.بزرگترها پشت سرت منتظرند!!!!

پسندها (2)

نظرات (4)

وجيهه
29 اردیبهشت 93 9:25
من شب دفاع راحت تر از هميشه خوابيدم!!!! ديروز حسابي جات خالي بود خواهر..وقتي داور مدام حرف ميزد من فقط ياد دفاع تو و داورت افتاده بودم و مدام لبخند ميزدم به روي داور داورها همیشه همینند دیگه
خاله فاطی
29 اردیبهشت 93 10:01
سلام. خدا را شکر که آجی وجیهه دفاعش را با موفقیت و عالی انجام داد.ما هم به اندازه خودش استرس داشتیم. ولی خدا را شکر نتیجه زحماتش را گرفت.انشااله سال اینده شیرینی قبولی دکترا و شیرینی (اونو دیگه خودش میدونه) خدا رو شکر انشاء الله
آجی غزاله
29 اردیبهشت 93 21:03
مهم موفقیت است که خاله جوون بدست آورد... بله انشا اله دفاع شما
آجی غزاله
13 خرداد 93 12:57
دلم برات پر پر میزنه.دارم ثانیه شماری میکنم واسه اومدنت