پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

از اواخر 36 ماهگیت

1393/5/4 17:27
نویسنده : مامان پارسا
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک.عزیزک.قندک.ماهک.نباتم عمرم نفسم.

دهم رمضان المبارک هر سال من تورا به دنیا می آورم.میبویمت.میبوسمت. و بارها و بارها خدارا شکر میکنممن در نفس هایِ تو زندگی میکنم...نباشی هوا نیست! نباشی هوا نیست!

خدا حافظت باشد پارسای مادر من چه کاره ام.

این روزها سرم شلوغ است .تزم به جاهای باریکی رسیده و بدو بدو داردو چاپ مقاله دارد و ....موضوعات زیادی برای درگیر شدن هست که مال زندگی در تهران است.همین و بس.دیگر چه بگویم

5 تیرماه امسال به خانه پدری رفتیم و مغز بادام اول _بها رخانوم _را راهی سفری کردیم که حالا حالاها باید  بهارش برود و بدود.6 تیرماه مراسم بود و خانواده پدری تو نیز پارسا جان به محفل آمده بودند.بعد از مراسم ما چند روز دیگر هم ماندیم و بعد با خاله مائده برگشتیم تهران.خوب بود و خوش گذشت مخصوصا تو که با تمام اهالی آن خانه به نوعی عجینی.و بارک الله به خدایی که این محبت را د ردل آدمیان دور و نزدیک می کارد که ما بندگان خدا در همه چیزش مانده یم

عکسها در ادامه مطلب

سفره عقد

و این داماد کوچولو

و این هم با بابا علی که خیلی دوسش داری

و این هم پارسا خان د رمراسم تولد آرمین پسر عمه اش که د رپارک برگزار شد و کلی یه بچه ها خوش گذشت

نمیدانم شاید پارسا جان نتوانم امسال در روز تولدت جشنت را  بگیرم اما انشاءالله بعدا از خجالتت در خواهم آمد چشمکمادر

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

خاله وجیهه
5 مرداد 93 11:11
آخ که چقد من و دایی بی صبرانه منتظر بودیم شما پست جدید بزاری و هرروز چند بار به وبلاگت سر میزدیم:-) خودمونیما..اگه داماد بشی عجب دامادی میشیا..ماشاالله خدا کنه سلامت باشم.تو عروسی برام میرقصی خاله.ممنون از توجهتون مادرم میگه بازدید از وبلاگم زیاده
خاله فاطی
5 مرداد 93 18:15
قربون اون دوماد کوچولو و تریپ قشنگت. قربون شما خاله فاطمه عزیز
آجی غزاله
5 مرداد 93 18:36
سلام و درود بر داداش ناز خودم😊 خوبی عزیز دل آجی؟دلم واست ی ذره شده.هر روز کلی با هم حرف میزنیم و تو از خونه ای که تو خیالت واسم ساختی حرف میزنی.امروز گفتی آجی من بزرگ که شدم یه دونه پرادو میخرم و میام یزد دنبالت تا با هم بریم تهران. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ... دوست دارم😄😄 منم خیلی خیلی خیلی دوست دارم.اما میدونی که بعضی وقتا آدما تو رویا زندگی میکنن
دوستدار همیشه خاموش
6 مرداد 93 19:20
زوذ زود مطلب بذارین شاید یه غریبه روزی صد بار وبلاگت رو ببینه یا از غیبت طولانیت نگران حالت بشه و تنها راه ارتباطیش ... ممنون از دوست همیشه خاموشم.سعی میکنم
بابا و مامان
20 مرداد 93 10:47
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ میلادت ای دوست مبارک باشد / پیوسته دلت شاد سعادت باشد هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد / راهـت سپید راه عــدالـت باشد چـــشـــم شــادی نگارت باشد / ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد میلادت ای دوست مبارک باشد / دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .