پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ما بازگشتیم!!

1393/7/1 17:04
نویسنده : مامان پارسا
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان.خانواده.میدونید که زندگی من به عنوان یه 3 ساله کامل دچار فراز و فرودهای زیاد میشه اما این منم که ایستاده ام البته این فراز و فرود در حد جابجایی به منزل جدید بوده و بس وگرنه ما سرحال و سالم هستیم و شکل شیطنتهایمان تغییر کرده !!!

من سه سال شده ای هستم که قدم نزدیک 1 متر است و دلم هزار جا غلت میخورد .من سه ساله ای هستم که خودم را مرد می دانم،دنیا بر مدار دانسته هایم میگردد.با دقتم و از هیچ چیز نمیگذرم.روزی چند بار ا از مادرم میپرسم که چرا رونالدو اتاقم که هدیه kfc  هست چرا قرمز پوشیده مگر رونالدم سفید پوش نیست

من روزی چند باربه مادرم می گویم که مامان خونه جدیدمون قشنگه ها !!!

من نگاهم اگاهانه است به مادرم می گویم وقتی سر سفره  دهنت پره مامان لطفا حرف نزن

من سه ساله ای هستم که هنوز هم برای خرید کردن مشکل دارم و هیچ چیز به اندازه خرید کردن آزارم نمیدهد!!(البته غیر از بستنی و اسباب بازی)

من سه ساله ای هستم که مادرم را خدا می دانم و و تمام بوهای خانه را تشخیص می دهم.

من سه ساله کنجکاوی هستم که سفر را دوست دارم و خانه پدر مادری را از همه جا بیشتر

من سه ساله ای هستم که شبی که قرار است عازم سفر باشم بیدارم و خواب به چشمانم نمی آید

من سه ساله ای هستم که مدتی است علاقه ام به جوراب پوشیدن دیگران شده و پدرم از این کار بدش میاید

من سه ساله ای هستم که به همه تقریبا سلام میکنم و با جنس مرد بیشتر همخوانم

من سه ساله ای هستم که جدیدا به سی دی میکی موس علاقه مند شده ام و مادرم د رحال تلاش برای باز پس گیری چنین علاقه ای است

من پارسا هستم یک پارسای آرام ودر حال خروش که گاهی کار خوب میکنم و گاهی کار بد.من مهربانم و مغرور و جز  مادرم کسی را بدون دلیل نمیبوسم

من بعد از چند وقت باز گشتم.کلی حرف دارم و کلی خاطره و کلی دعا خواهم کرد برای همه انها که با ما همراه بودند و مهربانی نثارمان کردند.به زودی خواهیم امد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)