پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اسباب کشی (1)

1393/7/2 8:39
نویسنده : مامان پارسا
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجدد.جونم براتون بگه که ما حدودا از اول شهریور شروع کردیم به جمع کردن اسبابا.تا اینکه خاله فاطمه و غزال خانوم اومدن کمک .البته به گردش و تفریح هم رفتیم اینجا هم ورودی باغ سپهسالار

بقیه ادامه مطلب

 

و این من که روزی هزار بار بالا وپایین میومدم

البته با کمک غزال خانوم

و خلاصه یه روز جمعه که من خونه بابا جون اینا خواب بودم کامیون اومد و اسبابای ما رو آورد خونه جدید.اینجا راحتیم و مشکل خاصی نیست

روز اول خونه جدید

و اینم یه صحنه دیگه بازار شام که میگن همین جا بود

تا اینکه خاله فرزانه رسید و مشغول شدیم.البته اولش من سوغاتیهای مشهد رو دریافت نمودم و د رحال پرو هستم

تا اینکه خونه جدیدمون شکل زندگی گرفت

و حالا ن در حال موتور سواری و کوله پشتی تازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطی
5 مهر 93 9:35
خاله جان وظیفه بوده ولی زحمت اصلی رو خاله فرزانه کشیده که وسایل و باز کرده و چیده با کمک مامانت[لبخند لطف بوده خاله .به هر صورت ممنون