پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

روز جهانی کودک و اولین سینما

1393/7/21 11:26
نویسنده : مامان پارسا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .100 تا سلام .ما رو برای اولین بار (البته یه بار تئاتر رفته بودما) بردن سینما .شهر موشها به کارگردانی مرضیه برومند

و مادرمان از این شخصیت مشکی فوق العاده خوشش اومد یک موش با جنم که اصلا از "اسمشو نبر" نمی ترسید

با علاقه خودم کنار موش ایستادم

و اینجا منتظر خوراکیم تعجی نکنید که میزای پشت خالیه من یه جایی نشستم که کلا پشتم خالی بود

و ماد رو پدرمان هم لذت بردند چون موشها 30 سال بزرگتر شده بودند.و مشکی و کپلک و صورتی فرزندان موشهای 30 سال قبل بودند.

از اون روز به بعد من مرتب میگم منو دوباره ببرید شهر موشها هر چند اون صدا و فضای گربه های فیلم ترسناک بود و من مدام برای موش کور غصه خوردم.

روز جهانی کودک یعنی 16 مهر ماه 93 من اولین فیلم سینمایی در سینما ماندانا تهران را تجربه کردم.

ادامه مطلب رو ببنید بدک نیست

 

از راست مشکی ،صورتی و کپلک فرزندان کپل و نارنجی البته مشکی فرزند گوش دراز بود که حالا تو رستوران کپل آشپز بود

کپل

کپل واقعا سی سال پیر شده بود

ک مثل کپل

صحرا شده پر ز گل

گ مثل گردو بنگر به هر سو

ب مثل بهار فکر کن بسیار

پ مثل پسته نباش خسته

م مثل موش دیون دیون موش

برخیز و بکوش برخیز و بکوش

خ مثل خونه نگیر بهونه

آ مثل آواز قصه شد آغاز

http://www.aparat.com/v/6h1Vf/%DA%A9_%D9%85%D8%AB%D9%84_%DA%A9%D9%BE%D9%84!

بدرود تا پست بعدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطی
23 مهر 93 10:05
سلام .قربونت برم خاله که اینقدر مهربون و دلسوزی ممنون خاله فاطمه مهربان.این روزها همه خاموشند
خاله وجیهه
28 مهر 93 14:39
دایی جان به ما قول دادند که ما در سینما موش ها را ببینیم..حالا ببینیم خدا و دایی چه می خواهند..فکر کنم موشها واسه بزرگا بیشتر جذاب باشن:-) امیدواریم خدا و دایی ما بخواهند و به سینما برا دیدن این فیلم بروید
آجي غزاله
30 آبان 93 22:34
الهي آجي فدات بشه