پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اسب سواری آقا پارسا

1393/12/2 9:23
نویسنده : مامان پارسا
645 بازدید
اشتراک گذاری

22 بهمن به یمن تعطیلات و رهایی مادر از دفاع به اتفاق پدر جان سفری کوتاه برای دیدن خاله فاطمه مهربان که مدتی بستری شدن و خاله ها و بابا علی و مامان طاهره به ولایت مادر جانمان رفتیم.این هم اسب سواری من بر روی سلطان

 

بابا علی هم همراهی می کند

چه کیفی میکنم ا زان روز که یاد میکنم با چنان ذوقی می گویم که انگار تمام عالم د ردستان من است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله وجیهه
2 اسفند 93 12:18
سلام..من ی هفته هست دارم تلاش میکنم توی وبلاگ نظر بدم نمیتونم..الان هم برا بعضی از پست ها میتونم نظر بدم!!! خوش به حال پارسای قهرمان:-) همیشه دوست داشتم سوارکار بشم اما من مطابق معمول همیشه ترسوام..اما ی روز بالاخره به ترسم غلبه میکنم:-) ممنون از شما خاله.پسرت ترست رو میگیره ازت
آجي غزاله
4 اسفند 93 22:07
سلام داداش قهرمان آجي، آجي قربون اون صورتت بشه كه اينقد با اشتياق سلطان رو گرفتي نفسم... فدای شما بشم