پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

11 روز دیگه به اومدنت مونده

1390/5/9 7:32
نویسنده : مامان پارسا
307 بازدید
اشتراک گذاری

تو دیگه داری آماده میشی برا اومدن برا اینکه رو سرسره دنیا بشینی و قلت بدن پایین.میخوای بیای ببینی من و بابا و بقیه آدمایی که برات ازشون گفتم چه شکلی هستند .حتی  کفترای خونه بابا علی رو هم میخوای ببینی و باهاشون بازی کنی.میدونم جات یه کم تنگه اما بمون تا ٢٠ مرداد برسه تا من ١٤ امتحان تافل رو بدم تو بعدش بیای.شبا نمیتونم بخوابم امامادریه دیگه.دوست دارم پسری مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Khale vajihe
10 مرداد 90 5:19
Salam maman 2ki.,khubi?emruz bara sahar pashodam..yade to oftadam..daran azan ro migan pesaret sabure,mese khodet,pas motmaen bash k ta 20om montazer mimune rasti,agha parsa ghol dade k sare jalase emtehan aziatet nakone,mage na khale jun?
خاله وجیهه
10 مرداد 90 13:41
سلام
بعد از سحری،هرکار کردم نتونستنم نظر بزارم
پسرت صبوره مثل خودت تا 20 منتظر میمونه
نگران نباش..آقا پارسا پسر خوبیه


سلام مهندس.ممنون از دلگرمیت.خودم دیشب گفتم یادش به خیر سحرهای پارسال.منم دعا کن اگه دستات اوج گرفت