پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اندر احوالات تابستانی پارسا

1394/6/6 13:58
نویسنده : مامان پارسا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.درسته که دیر اومدیم اما دیگه بلاخره عصر تکنولوژی رو مقصر باید دونست.عرض کنم که بریم سراغ اتقاقات چند وقت اخیر

عکس جامانده از نمایشگاه کتاب 94

کتابهای من

ادامه مطلب
 

ما چون علاقه به کشائرزی داریم و از طرفی دیدیم کشاورزان دستکش میپوشن منم دارم بته گوجه فرگی با کمک پد رجان میکارم

در سفر 14 و 15 خرداد به سرزمین مادری یه سر رفتیم دانشگاه مامانمون

مادر به اینجا میگن دانشگاه!!!

بعد ماه رمضون شد و روزای اول خاله فرزانه اینا با آجب بهاره مهمونمون بودن .سفره خانه سنی رضا

سفره اقطار دومین روز ماه رمضون

و با دایی محمد رضا و آجی بهاره

و در ادامه ماه رمضون یه شبانه روز رفتیم دریاچه شورمست از خاطرات خیلی خوب من سوار قایق بادی علی آقا شوهر عمه فریبا هست

اینم نمای دیگه با مادر جانمان و پسر عمه پرهام

جای با صفایی بود.همسایمون یه نوه ای داره که تقریبا یه سالی از من کوچیکتره ایشون هست آقا میثاق

اینم آبشار شاهان دشت تو راه آبگرم رینه،هنوز هم ماه رمضونه

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیر علی
6 شهریور 94 14:24
عالیه
آجی غزاله
7 شهریور 94 12:47
خنده ای که تو قایق علی آقا هستین رو خیلی دوس دارم قشنگ شادی تو چشمات موج میزنه ایشالله همیشه خندون باشی عزیز دل آجی و تو عکس آخری مثل همیشه آن چنان مشتاق عکس گرفتن نیستی ممنون غزال خانوم شما به ما خیلی لطف داری .خیل یخوشحالم میکنی که برای هر پستی نظر میذاری