پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ماجراهای پارسا با شروع شماره 25

1390/11/29 15:17
نویسنده : مامان پارسا
696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.مامانم از این به بعد عنوانها رو با شماره مشخص میکنه و چون من 25 هفته رو تموم کردم با شماره 25 آغاز کرده.امروز 29 بهمن.مامانم یهو میاد منو آپ میکنه.

این پارسای قدرتمنده با مشتهای گره شده و لباس مردانه دو رو.خاله فرزانه یادت که هست

1

اینجا تمرین نشستنه.دورو برم پر از بالش و یه عالمه اسباب بازی

2

4

اینم من و بابام آماده شدیم بریم مهمونی خونه عموی بابام.لباس جدیدپوشیدم.همه خیلی خوششون اومد گفتن مرد شده.بابا ما خیلی وقته آقاییم.شباهت منو بابام چطورهچشمک

حالا اینجا تصویر بجه های مهمونی رو ببینید از راست آقا پارسای گل دسته ،پریناز ،کیارش،آرمین

5

اونجا همه دارن بچه هاشون رو صدا میزنن مامان ما رفته عکس بگیره میگه  یک،دو ،سه انگار آدمای گنده جلوش هستن میخواد آمادشون کنهقهقههمنم میخوام بگم من خودم بلدم بشینم ولم کنید سرم رفته پایین.ای بابا از دست این مامان.بگم براتون پریناز 10 ماهش تموم شده.کیارش هم 3 ماهش تمومه.آرمین هم که به من خیلی ارادت داره کلاس اوله .قربون همتون.من ماه دیگه یه چنین روزی در راه سرزمین مادریم هستمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله وجيهه
29 بهمن 90 17:22
سلام خاله..چقد عكسات خوشكل شده.ماشالا
خاله؟چقد دير ميخوايد بيايد؟ اينجا ي سري كارا رو گذاشتم تا من و تو باهم انجام بديم.. مامان باباتو راضي كن كه زودتر بيايد


ای بابا خاله منو نمیارن که.وگرنه من نمیذاشتم شما دست به سیاه و سفید بزنید
بهاره
29 بهمن 90 21:17
سلام اقا پارسا گلدسته ! باید بگم که با بابات بی شباهت نیستین ماشالله کله و چشات که کپی همه!!!!!خیلی خیلی دلم برات تنگ شده ایشالله که زودی میای و ما هم میبینیت اما یه قولی باید بدی که وقتی اومدی اول باید بیای بغل من(البته اگه مامانه من بذاره)راستی خاله ی مارو هم یه بوس گنده گنده بکن


خاله رو بوسیدم با آب دهنم بهار خانوم.ممنون منم دلم تنگ شده
مامان خورشيد
30 بهمن 90 14:47
واي جانم با اون جليقه اش. همين الان با دخترم مي آييم خواستگاري! ببوسيدش.


ممنون مامان خورشید خانوم.بیایید دیگه
خاله فاطی
30 بهمن 90 22:03
پارسا چان سلام عزیز خاله تو از همه خوشکلتری برفی خاله قربونت برم گل خاله


ممنون خاله جون.غزاله رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
2 اسفند 90 1:20
وای چه لباسای خوشگلی
چقدر ناز شده این جیگر


ممنون خاله.پارسا جون امیدورارم خوب باشه