پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اولین بیماری رسمی

1390/12/11 14:26
نویسنده : مامان پارسا
376 بازدید
اشتراک گذاری

٢٦.سلام به روی ماه همگی.من بعد از 6 ماه و اندی یه سرما خوردگی مفصل گرفتم که با جسارتا به هم ریختگی معده با هم بود.کلا یه هفته ای رو دوش مادرم و پدرم این ور و اون ور این دکتر و اون دکتر میرفتم.آزمایشگاه و تزریقات و خلاصه کلا 7 ماهگی بدی شروع شد که انشاله با شروع 8 ماهگی همه اینا میرن کوه سیاه.تعجبمادرم از بس من نا آروم بودم دیگه شب و روز یادش رفته بود.اصلا نفهمید چطور خاله وجیهه و ماهی اومدن و رفتن. خلاصه چی بگم دیگه هنوز هم خوب خوب نشدم.الهی هیچ بچه ای مریض نشه.اگر هم میشه همون نسخه اول دکتر بهش جواب نده نه مثل من به آنتی بیوتیکا حساسیت داشته باشه و روزگارش خرابتر بشه.به امید شفای همه مریضا.حالا بریم عکسای منو ببینید

1

 

2

این مزرعه آقا پارساست،دارم فکر میکنم این چیه گذاشتن جلوم

3

الان میگیرمش

5

اینجا دیگه ناخوشیم شروع شده

6

7

اینجا دارم کم کم بهتر میشم.کنترل الان یکی از وسایل سرگرم کننده است که مامان و بابا سریع ازم میگیرن

8

9

دعا کنید زودی خوب خوب بشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهاره
11 اسفند 90 21:52
اخییییییییالهی من بمیرم و نبینم تو اینجوری شده باشی عزیز دلمایشاا.. وقتی اومدی اینجا خوب خوب شدیشرمنده به خاطر اینکه نتونستم زنگت بزنم و حالت بپرسم اخه درگیر درس و...(یه جوری حرف میزنم انگار خیلی درس خونم)بالاخره شرمنده هم
از تو هم از مامانت که نتونستم زنگ بزنم حالشو بپرسم


خواهش بهار خانوم.نه بابا اینا چه حرفه.دستت درست.امیدوارم موفق باشی
خاله فاطي
12 اسفند 90 21:27
سلام عزيز خاله چرا لپات اب شده خدا نكنه ديگه مريض بشي زودتر چيزاي مقوي بخور تا دوباره صورتت گل بندازهخاله جان غزال فقط عكسات و ميبينه ولي نظر نمي ده از دل تنگيه خاله جانباي باي سفيد برفي خاله


سلام خاله فاطی.چیکار کنیم مریضی دیگه.امیدوارم تا عید خوب خوب بشم.غزال رو ببوس
سمانه مامان کیمیا
21 اسفند 90 17:44
ایشالا همیشه سالم باشی خاله ...کلی بزرگ شدی عزیزم ..ماشالاااااااا


قربون شما