پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

اولین 4 شنبه سوری.

1390/12/24 14:46
نویسنده : مامان پارسا
492 بازدید
اشتراک گذاری

 

٢٧.سلام به همگی.من اولین 4 شنبه سوریم رو تجربه کردم.در حالی که ٧ ماه و ٢ روزم بود.توی عکسا شیطنتهامو میبینید.اینجا خیلی متفکر و سنگین نشستم.اصلا هم به دوربین و مامانم تگاه نمیکنم

1

 

این مدل جدید در تماشای تی وی

2

این یه مدل دیگه هست

3

 دیشب 4 شنبه سوری خونه بابابزرگ پدری بودیم.موقع آتیش بازی که من و مامان نظاره گر بودیم.چون من تازه از خواب پا شده بودم و از زمین و آسمون بمب و ترقه میمومد.ترجیح دادیم خیلی نزدیک نشیم.این عکس من و تنها عموم (عمو مرتضی)هست که به عمو سیاه معروفهقهقههعمو مرتضی کلی آتیش بازی کرده بود و مواد آتش زا ترکونده بود.البته خودش میگفتا

5

شیطونی رو از حرکتم درک میکنید کهچشمک

اینم بابا جونم هست جد پدری

6

تا عید شاید فرصت نشه بیایم دیگه.آخه ما راهی سفر به سرزمین مادریم هستیم.اونجا همه منتظرم هستن.منم مشتاق دیدار همه.شاید رفتیم عروسی .شاید خبرایی اونجا باشه که الهی خیر باشه.مامانم میخواد از کارای جدیدم هم بگه:کلملتی مثل م م م  و ب ب ب تلفظ میکنم.عشق بطری آب معدنی و نوشایه و البته پریز برق هستمتعجب

دوست دارم سر سفره منم مثل آدم بزرگا بشقاب داشته باشم.چند روزی به غذام که سوپ ماهیچه و فرنی و سوپ مرغ و حریره بادوم بوده زرده تخم مرغ هم اضافه شده که به تدریج میخورم.قد و وزنم در انتهای 7 ماهگی خوب بر آورد شدهلبخند

امیدوارم سال 91 سال گشایشهای مادی و معنوی بوده و سرافراز و با عزت باشید.مخلص همگی.پیش به سوی اولین نوروز و اولین بهار زندگیمقلب سال نو مبارکماچ

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهاره
24 اسفند 90 15:21
سلام پارسا راستشو بخوای من اصلا مشتاق به این خبر خوب نیستم حالا تورو نمیدونم؟؟؟ وااااااااااااااای چقدر شیطونی!!!!


بهار خانوم آخه چرا بلاخره هر کسی باید خوشبختیشو یه جای دیگه تکمیل کنه.ممنون.به زودی میبینمت
غزاله
24 اسفند 90 18:33
بچه جون سلام ديگه حالا كه مي خواي بياي باهات اشتي ميكنم و مي نويسم پارسا جون تو موافق اين خبر بد هستي من كه موافق نيستم اميدوارم ناراحت نشه كسي پارسا جون زودتر بيا دلم برات خيلي خيلي تنك شده باي بايييييييييييييييييييييييييييييي


چرا مگه قهر بودی!!!!قهر یعنی چی غزال خانوم
خاله وجیهه
25 اسفند 90 13:32
پارساااااا؟اینجا دولخ
شده...شدید..همه جا کثیف شد دوباره:-(


ای بابا خاله.من میام کمکنون.غصه نخوریا
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:44
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! پیشاپیش تبریک
مامان پارساجون
26 اسفند 90 20:35
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد... پیشاپیش بهار مبارک