پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

پارسا و ماجراهای جدید

1391/8/15 17:45
نویسنده : مامان پارسا
281 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام.من دیگه تصمیم گرفتم از این به بعد پشت میز ناهار خوری بزرگا غذا بخورم.

1

و بلاخره موفق میشم غذامو با تمیز کاری زیاد به پایان برسونم

2

و مامان دوباره بهم غذا میده و من کلی از پشت میز بزرگا نشستن لذت میبرم

3

و اما من الان خونه هم میسازم البته آجرام کامل نیستخنده

3

و اما خاله مائده چند روز تعطیلات غدیر اومده بود پیش ما.کلی باهاش بازی کردم .و یه روز کامل رفتیم کرج دیدن اقوام و روز عید رفتیم بازیکده خانواده که تازگیا تاسیس کردن نزدیک خونمون

من اینجا سوار ماشین آتش نشانیم.برم یه آتیشی رو خاموش کنمچشمک

5

و چون یهو خیلی باد میاد من کلاه بسر میشم

6

اینم از حال این روزای ما.جای خاله مائده خالی.بی صبرانه انتظار آمدن دوستانیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سید محمد
15 آبان 91 18:31
ماشالا و هزار ماشالا
چقدر بزرگ شده آقازاده ی ما
اینجور که به نظر میاد آقا پارسای ما تو همه رشته ها و زمینه ها حسابی استعداد داره
ایشالا همیشه موفق و شاد و پیروز باشین

راستی،جات اینجام خیییییییلییی خالی بود،خوش به حال خاله مائده


ممنون.لطفتون کم نشه.البته که ما هنوز کشف نشدیم دایی جان
غزاله و خاله فاطي
15 آبان 91 19:30
جيگر خاله سلامقربون اون خندت برم آقا كوچولو.جيگول قربون ساخت و سازت برمپارسا زودتر بيا برا تولد من جيگول خان


قربونت غزال خانوم.ما میاییم اما یه کم دیر به تولدت میرسیم
دايي محسن
15 آبان 91 19:32
آقا پارسا تو خودت اتيشي سوار ماشين اتش نشاني شدي ميبوسمت پارسا شجاع و با مره


دایی جان میبینی که من در حال کمک رسانی هستم.ممنون که به ما سر زدید
سمانه مامان پارسا جون
17 آبان 91 16:18
سلام عزیزم خوبید؟
چه وروجکی شدی پارسا کوچولو
میبوسمت خوشگلم


ممنون عزیزم