پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من در آستانه 16 ماهگی باز گشتممممم

1391/9/18 7:52
نویسنده : مامان پارسا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.یه بوس پرتابی برا مامان طاهره و بابا علی.اما یه بوس دهنی برا خاله فرزانه و خاله فاطی .و یه بوس پر علاقه و محبت برا خاله وجیهه و خاله مائده و بهار خانوم و غزال خانوم.و ابراز ارادت برا دایی های عزیز.خدمتتون بگم که ما کلی تو این 15 روز دلمون تنگ شده اما بلاخره چاره ای نیست.اینجا تهرانه و آلودگی و شطونیای من و خستگی های مامانم که اجازه آپدیت کردن رو بهش نمیدم.اما جونم بگه که من قبل از این سفر خاله وجیهه و دایی جون اومدن اینجا. سمینار داشتن و یه روزش  رفتیم امامزاده تجریش.خوب بود من اونجا باز هم علاقه ام رو به 4 پایه نشون دادم و تو حرم امامزاده هر چی 4 پایه بر میداشتم خانومای مسن ازم میگرفتن.بعد اینکه منم راه بیرون رو در پیش میگرفتم و مثلا قهر میکردم .کارایی که تو خونه قبل سفر میکردم اینا بود.برا مامانم ظرف میشستم .میرفتم تو قابلمه مینشستم

1

مامان میشه درسته منو بگذاری رو اجاق

 

2

اما رفتنمون به امامزاده یه عکس هنری با کفترای حرمی که شده زمینه کامپیوتر مامانو بابا

4

تو اون یه هفته ای که خاله اینجا بود نمیدونم چرا علاقه داشتم همش اینطوری بخوابم و فلش

 کارتا رو بخونم

3

حالا بریم پست بعدی .سفر دوباره به سرزمین مادری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فاطی
18 آذر 91 9:10
پارسا خاله سلام قربون مرد زحمت کشم برم=


خاله من مرد کارم.ناسلامتی گفتی بیا تجارتخونه رو تو بگردون
دایی سید محمد
18 آذر 91 9:35
سلام آقا پارسا با دیدن این عکسها خیلی دلمون واست تنگ شد
ایشالا هزجا باشین شاد و سرفراز و موفق باشید


ما هم متقابلا.ممنون.پاینده باشید
خاله وجيهه
18 آذر 91 10:37
روزاي خوبي بودن..عكست با كفتراي حرم محشره..خودش در حد ي آتليه هستش


آره بابا مامان میخواد بده عکس پرینت شاسی کنه اونو
بهاره
18 آذر 91 18:46
ماشاا... ماشاا.. مردم اپ میکنن به ما هم خبر نمیدناووقت خودمون ....
بیخیال پارسا نذار سفره دلمو پیشت باز کنم(ینی نذار درد و دلامو بگم)
اسیناشو نگا...تا کجا بالا زده....
قربوووووونت برررررررم من


قربون شما