پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

مابلاخرررره ه ه اومدیم

1391/11/6 1:46
نویسنده : مامان پارسا
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نظر میرسه از شریه امتحان گنده انشاله راحت شدیم.تا برنامه بعدی مادر محترم چی باشه.من تو این ماه گذشته در حال در اوردن 8 دندان هستم.به سختی ....هفته اخر دی ماه رو در سرزمین مادری گذراندم و چند روزی مادرم را هراهی کردم تا به اصفهان برود و امتحان لعنتی اش را بدهد.خاله فرزانه من را مراقبت کرد تا در خوابگاه دانشجویی دختران دست از پا خطا نکنم.چشمکاما بلاخره من کلی هوادار پیدا کردم.همه اول لپ منو میکشیدننیشخند

خونه بابا علی کلی با کفترا ،گلای پاسیو،خاله هام ،دختر خاله هام دوست بودم و باز ی میکردم.اینجا که اومدم خیلی سختمه اما بهر حال تا عید چیزی نمونده 8 هفتهتعجب

این عکسا مال روزایی که نیودیم.مامانم قول داد زود به زود بیاد

تولد پدرم.چه کیکی گرفتیما

1

اینم منو بابای مهربونم

2

اما یه پارسا تو زود پز جاش میشه

3

بقیه تو ادامه مطلبه

اینم یه نوع تی وی تماشا کردن تو 17 ماهگیمه

1

و اما من همچنان عاشق انارم

2

اینجا من تو خوابگاه به جای تلفن قرار گرفتم

2

و اما اینجا تو حیات خونه بابا علی یه موتور بود که صاحبش چون ماشین دار شده اینو ول کرده اینم خوراک من بود که غان غان کنم باهاش

2

قوا دادن که منو زود بیارنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطی
6 بهمن 91 10:54
خلبان جونم سلام قربون اون لب و لوچت برم مواظب خودت باش ÷ارسا جون خاله قربونت[hr


قربونت خاله جون
مامان آراد(خاطره)
11 بهمن 91 15:53
به به چه عجببببببب...خیلی خوش اومدین..
دلم برات یه ذره شده بود خاله..
قربون اون تی وی نگاه کردنت برم...
انارا هم نوش جونت ..گوشت بشه بچسبه به تنت..
روی ماهتو بوسسسسسسسسسسسس


قربونت خاله جون.بوس
خاله وجيهه
12 بهمن 91 19:51
با عرض سلام خدمت آقا
حالت چطوره آقا پارسا؟(لطفا به صورت ريتميك خوانده شود)
عجب چيزي از خود گفتيما بالاخره ما در خانواده شاعران بزرگ شديم:-)
قربون اون لپاي لرزونت بشم كه اينجور انار ميخورن راستي اون پاپوش خيلي به پاهات مياد..فقط توي پاهاي تو خوشكلن..خداا..ماشالاااا


قربونت خاله جون