پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

و حالا من در آستانه 19 ماهگی و یه اسفند دیگه

1391/12/16 16:22
نویسنده : مامان پارسا
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی .خلاصه وقتی با مسنجر و اسکایپ و .... منو میبینن دیگه مامانم کم منو آپ میکنه.اما من در آستانه 19 ماهگی چادر نماز مادرم رو بر میدارم و ازش تقلید میکنم

1

سجده میرم البته اینجا چادر مامانم رو بهش دادم

2

اما رسیدیم به خونه تکونی من بسیار فعالم

3 

و البته خستگی در میکنم و ماجرای سوسکه مرده رو تعریف میکنم سووووووو اوخ ......سووو(نفس نفس میزنه وقتی میخواست بگه)

 

5

بعدش خوابم میگیره.یکم مامان خودش کاراشو بکنهچشمک از اونجایی که از تخت مامانم ممکنه من سقوط کنم دورم رو بالش چیدن.سابقه ام در این زمینه خرابه

7

اما 14 اسفند سالگرد جشن عقد مامان و بابا است مامانم خودش تو خونه با کمک من کیک درست کرده تا اون آمامده بشه من 100 دفعه گفتم هام هام

21

تازه با چو (چاقو )من برش زدم.خوشمزه بود جاتون خالی

اما شما این آقای به ظاهر مظلوم و مثبت راو شناسیایی میتونید بکنید؟

34

احتمالا ما دوباره میاییم.مواظب خودتون باشید .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فاطي
16 اسفند 91 19:01
پارسا خاله قربون نماز خوندنت بشماقربون زحمت كش خالهاانشالله كيك سالگرد عقد تو رو بخوريم


خاله دمت گرم شما فقط نظر میگذاری.انشاله شادیهای شما
خاله وجيهه
17 اسفند 91 7:33
فدااااااااتتتتت...خاله جان تو اگه دختر ميشدي دل از همه ميبردي..خدا به دخترا رحم كرد:-)
راستي من اون آقا پسر مظلوم و مثبت رو نشناختم..تو ميشناسي؟


ای خاله بلا یعنی تو منو نمیشناسی
دختر عمه و همکاران
19 اسفند 91 10:55
ماشاالله به پارسا جون و خوش به حال مامان پارسا که گل پسرش براش خونه تکونی هم می کنه. آفرین


قربون شما دختر عمه عزیز.ارادتمندم عمه رو سلام برسونید
سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 91 13:41
سلام خانوم
سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم

قربون پارسا جیگر روی ماهشو ببوس


ممنون سال نو شماهم مبارک
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 0:51
دلت شاد لبت خندان بماند

برایت عمر جاویدان بماند

خدا را میدهم سوگند بر عشق

هر آنخواهی برایت بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبزه باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان باشد
سال نو مبارککککککککک


سپاس خاله جون
سمانه مامان پارسا جون
10 فروردین 92 13:40
سلام گلم خوبید؟ عیدتون مبارک سال خوبی پیش رو داشته باشید