پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

پارسا و لباس رسمی قبل از سفر40 روزگی(38 روزگی)

1390/6/29 10:59
نویسنده : مامان پارسا
589 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که منم مثل مامانم مارکوپلو هستم البته از نوع کوچیکش ،فردا دقیقا چهل روزگیم عازم سرزمین پدریم آذربایجان هستم. البته اینا عکسای قبل از سفرم هست .همتون رو دوست دارمپارسا لباس رسمی میپوشدپارسای ماخواب پارسا

یادمه مامانم ویگفت وجیهه 40 روزش بود که بردیمش مشهد دقیقا اون سفر رو یادم میاد همسفرهامون یادم میاد حتی یادم هست عزیز هم مشهد بود اومد دیدنمون.حالا من میخوام بچه 40 روزه رو ببرم سفر.تاریخ اینجوری تکرار میشه.مخلص همه مسافرا و اونایی که بارشون و خونشون رو دوششونه.راستی میخوام حموم چله یا آب چله پارسا رو اونجا بریزم رو سرش رفتم کاسه 40 کلید پیدا کردم و کلی مراسم برا 40 روزگیش دارم.شب سالگرد ازدواجمون هم هست حتما یه شیرینی هم داریم.پس با این اوصاف جای همتون خالیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله وجیهه
29 شهریور 90 12:06
آقا پارسا؟شما چقد شبیه منید از لحاظ سفر گفتما..وگرنه که صورتت شبیه من نیست ایشالا سفرت بی خطر باشه..اونجا شبا خیلی اذیت کن تا حسابی مامان جون و بابا جون اذیت بشن.. راستی پارسای خاله؟اونجا اگه شد ی سر دریاچه ارومیه هم برو و عکس بگیر..آخه فکر نکنم که بزرگ بشی و دریاچه ای وجود داشته باشه
مامان طاهره
29 شهریور 90 12:10
خوابیدنش مثل خودت و بابات میمونه[h


دقیقا مادر همین طوره.
بله خاله وجیهه.ما که شبیه شما نمیشیم فقط میگن بوریمون به شما رفته.سعی میکنم قشنگ بهشون حال بدم اما بهشرطی مامانم اذیت نشه


فائزه و فرزانه
30 شهریور 90 11:46
سلام.اقا پارسا ما ازدوستاي بهاره جان هستيم ماشاا.. از عكسات معلومه خيلي خوشگل هستي نمي تونيم بگي شبيه كي هستي ولي بهاره مي گه شبيه مامان جونت هستي و اين كه داري امروز ميري اروميه بهاره گفته خانواده پدريتان اونجا هستن خدا كنه به همتون خوش بگذره