پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

50 روزگی

1390/7/9 12:57
نویسنده : مامان پارسا
629 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا خانپارسا کوچولو

سلام من الان 50 روزمه مامانم گفته دیگه تا مو در نیاری عکساتو با کلاه  میندازیم.خوب من چیکار کنم موهام کم پشته اما تا دلتون بخواد مژه دارم ابرو دارم دیروز دیدم دختر عمه ام 6 ماهشه اندازه من ابرو داره اونوقت من الان انقد ابرو دارم بگید ماشا اله.خاله فاطی یه نظر گذاشته بود نوشته بود باید خلبان بشم .بابام هم میگه میخوام خلبان بشی با پرواز بریم اردکان .تازه میگه یه H  میکشه بالا پشت بوم باباعلی اینا تا خوب فرود بیام.گفته عید میخواد با باباعلی منو ببرن تو حوض .گفترای مل فری نشونم بده .راستی غزاله و بهاره منو میبرن سر کوچه خرید .میشینم بغل دست مامان طاهره میریم ماهی آبادان میگو و ماهی بخریم .باباعلی منو میبره پیش اسبش.وای چقد من همه رو دوست دارم.مامانم گفته واکسن 2 ماهگیتو گریهکه زدی میریم اردکان.من واکسن نمیخوام خاله مائده.خاله مائده تو که مهربونی بگو مامانم واکسن نزنه منو

خاله فرزانه که همش داره منو بو میکنه خاله من چه بویی دارم.مامانم میگه بویایی اش ضعیفه.

خاله وجیهه مامانم از 2 روز قبل میخواد منو شیر بده اول برا تصمیم تو برا دانشگاه دعا میکته من که نمی فهمم.اما ایشاله خیر باشه.قربون همتونقلبمن زود میام وقتی ببینیم میگید چقد عوض شدهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله وجیهه
9 مهر 90 13:16
پسر ما چقد شبیه دخترا شده.ماشالااا
وقتی پیش خدا بودی اونقد سفارش کرده بودم برا مژه هات.گویا سفارشات پذیرفته شده


بله خداوندگار پذیرفته اند
غزاله
9 مهر 90 14:22
سلاااااااااااااااااااام.جیگول خاله.چقدر بزرگ شدی.50 روزگیت مبارک.به قول خاله فاطی ماشالله خلبانمون به مامانت بگو زودزود عکساتو بفرستهبای بای


ممنون خاله غزاله.مدرسه خوش میگذره مامانم میگه تو هم باید مثل غزاله زود بری کلاس زان از دست این مادرا خاله
بهاره
9 مهر 90 14:49
سلااااام چوچول خیلی خوشگل شدیهمه تو گوش من خوندن که تا راه نیفتی نمیتونم ببرمت بیرون و برات خوراکی بخرم خب تو یه چیزی به اینا بگو اخه چرا همه فکر میکنن که من دستپاچلفتیم و نمیتونم بغلت کنم؟؟


یواشکی میریم بهاره
خاله مائده
9 مهر 90 17:34
سلام اقا کوچلو خخخخخخخخخخخخخیلی دلم برایت تنگ شده تو در اینده نوخبه می شوی یا دانشمند بزرگی می شوی یا دکتر دندان پزشک می شوی از راه دور تورا می بوسم


منم میبوسمت خاله مائده