پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من و قناریای زرد

1392/3/23 7:58
نویسنده : مامان پارسا
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .من دو تا قناری از سرزمین مادریم آوردم با خودم.به توصیه خاله ها و مامان طاهره و بابا علی برای  اینکه خیلی دلم نگیره این کار انجام شد حالا من هر روز یه چند دقیقه ای با این بیچاره ها سرگرم هستم.

1

از اون طرف بهتر میتونم ببینمششون

212

حالا برم بالای میز بهتر بهتر میبینم.

8

جوحو بیا آب (حرکت لبش مشخص که داره میگه آب،بیچارها رو میکشه تا بیان آب بخورن)

54

حالا متوجه شدم مامان از من عکس گرفتی حالا دوربین رو بده به من

 

52

و من خودم یه عکس از قناری هام میندازم

45

و حالا من الله میکنم با چادر نماز مادرم

54

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطي
23 خرداد 92 10:35
سلام عسل خاله قربون سرت بشم با اون لباي كوچولو و قشنگت خاله چرا قناريها رو از هم جدا نكردي


خاله گناه دارن بابام میخواد براشون لونه هم بگیره
غزاله
23 خرداد 92 13:19
سلام خشگلهعكاسيت هم محشرهقربونت برم كه انقدر تو نازيمامان رو ببوسباي باي


سلام آجی.ممنون.به شما رفتم کلا هنرمندیان هستیما
مانا
27 خرداد 92 15:16
سلام پارسای خاله خوبی خیلی دلم برایت تنگ شده مانا برای تو بهترین ارزوها را دارد برای همه خانواده دعا باشه کوچلوی خاله دلی پاکی داری خ خخخخخ دوست دارم مانا


قربون مانا برم من