پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

رفتن به آرایشگاه برای اولین بار (29 آبان 92 )

1392/9/2 15:50
نویسنده : مامان پارسا
216 بازدید
اشتراک گذاری

این من هستم در حال بازگشت از سرزمین مادری جهت مراسم محرم 92  بالای ماشین در حال قاقا خوردن، این قاقا شامل سویا ،بادوم هندی می باشد

1

و این من هستم از سلمونی عمو حسین (شروین) اومدم و رفتم حموم و حالا (خط ریش هم برام گذاشتن)

2

و حالا دوباره سرما خوردگی و کسالت داری.خدا کنه زودی خوب بشی مادر جان.آذر ماه شده و تو پاییزه و پاییزه میخونیقلب28 ماه هستی و همه چیز رو تعریف میکنی.هر چیزی بگم برام از نو خونه پیدا میکنی  و میاری.اگر یه چیزی پیدا نکنیم میگی "سمیه پیدا میشه"تعجبصبح که بیدار میشی بوسم میکنی و میگی حلوا ارده میخوام بعد میگم سلام نکردی میگی سلللللام.وزنت حدودا 13 و 700 هست و قدت 96.

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دايي و خاله وجيهه
2 آذر 92 16:38
ماشالا آقاپارسا چقدر بزرگ شده واسه ما هم پاييزه و پاييزه ميخوني؟اين روزا بارونيه..شعر بارون مياد هم تلاش كن تا ياد بگيري عزيز ما َشهر بارون چه جوری خاله جون.ممنون شما خودت حاکمی .حالا کت شدن یا نشدنت که با خودت.ممنون
خاله فاطی
4 آذر 92 10:56
پارسا جون خاله سلام قربونت بشم که رفتی ارایشگاه ماشااله هزار ماشاله مرد شدی ممنون خاله جون.من انقد دلم تنگ شده هههه
اجی غزاله
6 آذر 92 16:29
سلام خدمت داداشی ببخشید دیر دیر میام امتحانا نمیذارن شنیدم با اسم من بلند میشی قربونت خاله جون.شما ماهی
اجی غزاله
7 آذر 92 21:02
سلام آجی به منم قاقامیدی؟؟؟ بله که میدم آجی جون