پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

سفر به سرزمین پدری از 7 مرداد تا 17 مرداد 93

1393/5/22 18:00
نویسنده : مامان پارسا
284 بازدید
اشتراک گذاری

ما هر سال بعد از ماه رمضون به افتخار پدر جان به دیارش میرویم تا او نیز در ولایتش نفسی بکشد اما امسال روز عید فطر راه افتادیم و مسیر 2 ساعته تا قزوین را 8 ساعت پیمویم یعنی فاجعه.ماشینها انگار همه ریخته بودند در آن اتوبان لعنتی که پایان  نداشت 15 ساعت را درمسیر بودیم تا رسیدیم اما انجا علاوه بر عمه ها و مادر بزرگ و پدر بزرگم مامان طاهر و بابا علی و خاله مائده نیز به ما پیوستند و اوقات خوبی داشتیم.

و من را در حالتهای مختلف در باغ ببینید

مشغول چیدن آلو

مادرم عاشق این عکسمه(لحظه ای ا زخوردن می ایسته )

و حالا در دیوانسار با بزرگترین زنعموی پدرم

و حالا مشغول آبیاری و زحمت کشی

با پستای بعدی در خدمتیم

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله وجیهه و دایی سید محمد
24 مرداد 93 0:27
خاله جان شما که دهان ما رو با این هلو ها آب انداختید..قبلا بهت سفارش کرده بودیم که به جای ما از تمام میوه ها بخوری.فکر کنم سفارش رو بی کم و کاست انجام دادی من به جای شما تا تونستم خوردم
آجی غزاله
24 مرداد 93 0:54
دورت بگردم.عاشق اون عکس آبیاری هستم.مواظب خودت باش عزیز دلم. چه آبیاری میکرداااا در حد لالیگا
خاله فاطی
24 مرداد 93 10:07
قربون مرد زحمت کشمون برم.به به چه میوه هایی مخصوصا چه گلابی خوشکل و خوشمزه ای ممنون خاله زحمتکشی رو که میدونی از کی ارث بردم