پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

تولدت مبارک سه ساله من

1393/5/20 16:01
نویسنده : مامان پارسا
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارسای مادر.سلام به روی ماهت ان هنگام که متولد شدی و امروز که بالنده ای

سلام به تمام سلولهای وجودت ان روز که از شیره جانم مکیدی و امروز که قد کشیدنت را میبینم

سلام به لبهای تشنه ات هنگام به دنیا آمدن و و امروز به لبهای قلوه ایت که با حرف زدن دلم را به نا جا آباد میبرد

خوش امدی مادر بارها و بارها خوش آمدی صفا را به وجودم اوردمی،کوچکم کردی هم قد خودت، تاآسمانهایم بردی با نگاهت

جـــــانِ مادر...شیشه ی عمرِ مادر...سه سال نفس به نفسِ هم...هر شب و هر روز....زندگی کردیم... سه سال عشق کردیم و خندیدیم و زندگی کردیم.

و تو بی مثالِ دنیایم....به یقین حقِ فرزندی را ادا کردی...کامل بودی برایم و منِ تشنه را سیراب کردی...سه سال را جرعه جرعه نوشیدم و روحم را تازه کردم...سه سالی که لحظه لحظه اش حک شد! معجزه هایی را شاهد بودم که دلیلش بودی

پیامبر سه ساله ام...فهماندی ام اعتمادِ محض داشته باشم به همان که خلقم کرده...آموختی ام پاداشِ کم ارزش ترین کارها لبخند است...یادم دادی ببخشم و فراموش کنم و دوباره دنیا را بسازم...یادم دادی ساده بگیر م و آرام باشم...نشانم دادی مهربانی حد و مرز ندارد...من این سه سال دیدم که دنیای تو کینه و تلافی و قهر و حرص ندارد...دنیای تو بدی ندارد...دنیای تو هرچه دارد...هرچه باشد....با یک دالی موشه عوض می شود...گریه هایت به  خنده تبدیل می شود...قهرت به آشتی و حسادتت به مهر...دنیایت به زیبایی خـــداست.

مقدس ترین روزهای عمرم این سه سال بود....دانشگاهی بود که مدرکش همین آرامش و لبخند و شادیت است..

پارسای پارسایم...هرچه بود گذشت...کم و زیادش...همین تلاش برای زیستن..برای عاشقانه زیستن، این سه سال را برایم نورانی کرد...تو که خوبِ مطلق بودی...بدی های من را به بزرگ بودنِ پاکی ات ببخش...

خدایا پارسا را به من و پدرش ببخش.خدایا حافظ وجودش باش خدایا سلامتش دار،خدایا جزء دانایان روزگار قرارش بده،خدایا به تو میسپارمش

امروز برایت تولد 3 سالگی میکیرم .خودت خواسته ای که زنبوری باشد.کیکت تزیینات خانه باد بادکها ،کلاهت .تو هم زنبور شیرین خانه مایی که تنها کاری که بلد نیست نیش زدن است اما به عوضش تمام عسلهای دنیارا می سازد.به زودی عکسهایت را خواهم گذاشت

پی نوشت 1:گفته بودم تولد 3 سالگین را در سرزمین خودم میگیرم اما نشد .گفته بودم گاهی مشکلات فقط مال زندگی کردن در تهران است

پی نوشت 2:خوشحالم که از بین خاله هایت خاله بزرگه قدم بر دیده گذاشت و با خانواده اش به تولد تو رسیدن و بسیار کمک کردن

پی نوشت 3: از عمه کوچیکه خودم بسیار ممنونم که صبح رو زتولدت  او نیز در کنار تمام خاله ها و مامان طاهره به تو تولدت را تبریک گفت

سعی میکنیم زودی بیاییم

 

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله وجیهه
21 مرداد 93 17:04
تولدش مبارک تو و پدرش..سایه تون مستدام باشه بر سرش و هرروز بیشتر از روز قبل بهش افتخار کنید ممنون خواهر جان
آشنای غریب
21 مرداد 93 18:45
تولدت مبارک آقا پارسا...لطفا زودتر عکسهای پارسا رو بذارید ...بی تابیم ممنون دوست عزیز
خاله فاطی
21 مرداد 93 19:28
تولدت مبارک.انشااله باعث افتخار پدر و مادرت و همچنین ما باشید. ممنون خاله جون
آجی غزاله
21 مرداد 93 19:49
سلام داداشی.خوبی؟تولدت مبارک باشه انشاالله. امیدوارم 99999 ساله بشي.مواظب خودت باش، به پدر و مادرت عشق بورز و قدرشان را بدان. تولد جای شما خیلی خالی بود عزیزم.ممنون از هدیه قشنگت
دایی سید محمد
21 مرداد 93 20:35