پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

واکسن 2 ماهگی

1390/7/20 9:16
نویسنده : مامان پارسا
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بالاخره منو بردن آخم کردن.اول که رفتم کلی خوشم اومد از خانومه .مهربون بود و قد ووزنم کرد.گفت این همون پارسای قد بلند هست مامانم راجع که کله گنده بودنم سوال کرد گفت کاملا خط وسط رو داره میره جلو.مامانم رو تخت خوابوندم بازم داشتم کیف میکردم مامانم و خانمه دستی به سرم می کشیدن و من غافل از نقشه ای که برام داشتن.بعداز اینکه الکل به پام زد و خواست پای چپم رو سه گانه بزنه کلی از خجالتشون در اومدم.تا تونستم گریه کردم بعد مامانم هر کاریم کرد شیر نخوردم اومدیم خونه حال و روزمرو تو عکسا ببینید هنوزم تب دارم و بیحالم.من که مامانم عادتم داده همیشه بشورتم الان 2 روزه رنگ آب رو ندیدم.مامانم قالبای یخ رو گذاشته رو پام از امروزم حوله داغ میذاره.تا واکسن 4 ماهگی هنوز 2 ماه وقت هست تا تجدید قوا کنم.همتون رو میبوسم و دوستون دارمقلب

1245

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره
20 مهر 90 17:36
الهی بمیررررررررررمایشاا.. خوب میشی پارسا جونم مامانت هم رم ببوس ایشا.. وقتی اومدی اردکان خوبه خوب شدی


ایشاله زنده باشی
سمانه مامان کیمیا
1 آبان 90 16:22
اوخی عزیزممممممممممم چه مظلوم
اشکال نداره خوب میشی....


مرسی مامان کیمیا خانوم