پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

40 ماهه من

1393/9/24 8:21
نویسنده : مامان پارسا
291 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جان اکنون 40 ماهه ای.40 ماه از بودن ما با تو میگذرد .40 ماه است رنج و نبرد و صبوری را تجربه میکنی.40 ماه است که دل ما با توست

و کی اینقدر بزرگ شدی  که من نفهمیدم؟ وقتی زمینی شدی 51 سانتی بودی...حالا دقیقا دو برابر شدی...

و من بی تابِ این گذرِ بی امان و دل بی حساب مادرانه ام .

حالا تو یک متری شدی!..پسرک نیم وجبیِ دیروزم؛ امروز یک وجبی شده..الحمدلله.

پارسا جان سرت را انقدر بالا بگیر که بتوانم چشمهایت را خوب ببینم.این منبعِ انرژیِ الهی را

که به انتظار نشسته ام با شوقی لاوصف روزی را که من سر بالا بگیرم برای دیدنت.

سجده ی شکرم در برابرِ این بالندگی جز تشکری ساده نیست...خدایا از ما بپذیر و برما این پسرک را ببخش.شکرالله.

خدایا میلیمتر، میلیمتر به درک و فهمو انسانیت پارسا بیفزا...برایِ آنها من متر ندارم...میزان فردایِ روزگار پارسا  است

خــــــــــــدایا در پناهت نگهدارش باش.

برا دیدن عکسا ادامه مطالب

این پاهای مادر و پسری است

و این پارسا با نصف اساب ابازیهایش و البته کاتر پیلار بابا علی

از حمام که می اید چن دقیقه ای همینطوری می نشیند

هنر مندیها یپارسا د رپست بعدی است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله وجیهه
24 آذر 93 10:55
چه جالب..منم وقتی از حمام میام چند دقیقه همینطوری باید بشینم به این میگن شباهت های خاله و خواهرزاده ای که هیشکی نمیفهمه
اجی غزاله
24 آذر 93 14:17
داداشی جونم سلام به قدری دلم واست تنگ شده که نمیدونیی. یادم که میاد چقدر کوچیک بودی و حالا چقدر بزرگ شدی و اقایی شدی واسه خودت اشک شوق تو چشام جمع میشه. ایشااالله همیشه شاد و پیروز باشی پارسا هم دلش تنگ شده.گاهی صبح ها با گریه و اسم تو بیدار میشه خاله جون.به زودی همدیگرو میبینیم