پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من 80 روزه شدم

1390/8/10 23:17
نویسنده : مامان پارسا
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه اونایی که دوستم دارن و منم دوستشون دارم.ماچاین چند روز اینجا کلی بارون بارید اا جای ما گرم و نرمه.تو این چند روز من رفتم اثر انگشت دادم تا پاسپورت یا همون گذر نامه داشته باشم.تعجبمامانم میگه اثر انگشتم مثل یه نقطه رو کاغذ بود.مامان بابام تصمیم گرفتن یه بیمه عمر لبخندبرام بخرن.بیمه عمرم الان خونه خاله فاطی که بعدا به دست مامانم که رسید میذاره تو وبلاگم که همه یاد بگیرن و برا بچه هاشون بیمه عمر بخرن اونم از نوع بیمه عمر پارسیان(مامانم داره تبلیغ میکنهچشمک)این چند رو مامانم میگفت برا مامان طاهره دعا کن که خوب بشه.مامان طاهره الان خوبی ؟دعای من رد خور نداره ها!!راستی تولد مامانم هم بود خاله وجیهه یه کارت تبریک تولد برا مامانم فرستادلبخند که خوشحالش کرد.(خاله دستت درستماچ)روز تولد مامانم خونمون بوی گلقلب میداد.یعنی میخوام بگم بابام برا مامانم گل خرید.تازه کیک هم خوردیم.این روزا من تمرین 4 دست و پا رفتن میکنم یعنی رو سینه قرارم میدن و من پا میزنم.میخوام مامان همیشه تو دیدم باشه.میخوام باهام حرف بزنن.این چند روز مامانم یه سی دی برا سفارش داده بی بی اینشتن از فروشگاه من و مامان اونم قشنگ میبینم و گاهی خسته میشم اما جالبه. مامانم میگه خلاقیتت شکوفا میشه.برام موزیک بتهون میذاره و از اینا..امروز کلی خبر دادم بهتون.سرافراز باشید.

عکسامو ببینید و بزرگ شدنم رو12345

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله وجیهه
10 آبان 90 14:17
عکس اول:
دالی خاله:-))
عکس دوم:
پ گجا رو نگاه میکنی؟:-)
عکس سوم:
3..2..1 امتحان میکنیم:-) پارسا میکروفون بدست
عکس چهارم:
خاله،این کلاه رو از کجا خریدی که اینقد خوشکله؟برا بزرگا نداشت که واسم بگیری؟!
عکس پنجم:
پارساااا مواظب قورباغه باش..نیات شومی توی سر داره:-)))


ممنون که به همه عکسام جواب دادی خاله وجیهه.اینجا همه اصرار دارن که من شبیه شما هستم
بهاره
10 آبان 90 14:52
سلااااااااااااااااام چوچول چطوری؟ حالت خوبه؟ماشاا... چشت نکنم خیلی بزرگ شدییی تمیرین کن که بتونی چهار دستو پا راه بری تا هر وقت اومدی اردکان خالهات برت ذوق کنن همچنین مامان طاهره و باباعلی و البته منو غزاله


ماشاله شما چشت نکنم یکی زنگ مادر ما نمزنی.مامانم این همه تو صندوقت پیام مگذاره.مرسی بهار خانوم
غزاله
11 آبان 90 20:13
سلام جیگول خاله حالت خوبه؟خیلی ناز شدی
دورت بگردم من


ممنون خاله غزال.شما نازی از خودته