پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من فردا 3 ماهه میشم

1390/8/19 11:58
نویسنده : مامان پارسا
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.الان دیگه یه مرد سه ماهه با شما صحبت میکنه.هنوز همه آدمای اطرافم نمیدونن من شبیه کی هستم هر کس نظری میده برا همین مادرم امروز عکس کودکی های خودش و بابام (که البته زیاد واضح نیست،عکس بهترش رو بعدا میذاره)و خاله وجیهه رو میگذاره تا بعدها خودم نظر بدم یا اگه کسی دوست داشت الان نظر بده که من شبیه کی هستم.شاید تو سه ماهگی هم برم یه سفر.ما کلا خانوادگی مارکوپلوییم.

1

اینجا من آماده رفتن به مهمونی هستم یه شب نشینی خونه عموی بابام

2

اینجا من و مامانم از خودمون عکس انداختیم

3

این خاله وجیهه هست .خاله به من از این ماشینا میدی؟ماشاله خاله گنده ای چند وقتته؟

4 مامانم وقتی کوچیک بود بردنش آتلیه نمیدونم شاید اونم میخواست پاسپورت داشته باشه مثل من.گردنبدشو تگاه کنید رو شکمشهچشمک

6

پسره بغل مامانش که هست بابا مجتبی است داره پستونک میخوره.بابا پستونک چیه  میخوری من بچه توام و نمیخورم.تازه اون عمه پریسا رو نگاه کن مثل دخترشه پریناز.فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزاله و خاله فاطی
19 آبان 90 17:05
سلام جیگووول.دلم برات تنگ شده کی میای اردکان. راستی چشات مثل مامانته(برفی خاله فاطی)میبوسمتبای جیگوللللللللللل


ممنون غرال خانوم.تولدتون مبارک
بهاره
19 آبان 90 17:11
سلااااام چوچول.اوضاع احوال خوبه؟ ماکه هر وقت زنگ میزنیم که باهات صحبت کنم جنابعالی خوابیین یا در حال غر زدن و گریه کردن کلت و چشات به بابات رفته.ابروت هم به مامانت بینت هم به مامان طاهره و مامانت رفته شنیدم که با صدای عزیز اروم میشی


سلام بهار خانوم.مخلصیم.ممنون از توجهت
خاله فاطی
21 آبان 90 12:01
سلام برفی خاله قربون اون قد رشیدت برم خاله جون تو فقط و فقط مثل خودتی و به هر که شبیه باشی خوشکلی ماشالله


مرسی خاله.ماشاله
خاله وجیهه
21 آبان 90 21:50
سلام :-)
میبینم که بهاره من رو کاملن چسبونده و با حرفاش گفته که اصلا چرا عکس وجیهه رو زدی..شباهتی نیست که
اشکال نداره..مامانت میدونه که من چسب خورم زیاده
ی لحظه که عکس باباتو دیدم فکر کردم تویی..نمیشه گفت که شبیه نیستی به بابات..اما بیشتر شبیه مامانتی..عکسا اینجوری میگن که



بهاره جوونی کرده خاله.ببخشش.کله مله ام که کاملا شبیه بابام


خاله وجیهه
21 آبان 90 22:02
آقا پارسا؟گنده خودتی اگه تونستی مثل من بخندی یکی از این ماشینا بهت میدم تاحالا فکر نکردم که چرا عروسک دستم نیس..ما که پسر نداشتیم!!!
راستی چه خوب که عکس خودت و مامانت رو گذاشتی...دلمون واسه خواهرمون هم تنگ شده بود



منم الان خوب میخندم وقتی زیر گلوم رو بوووو میکنن.مامانم خیلی خوشش اومد که گفتی تنگیده بود دلت.ما زود میاییم چیزی نمونده.راست گفتی خاله.پسر نداشتید اما مامانم میگه این ماشینو از مکه اورده بودن سوغاتی برا پسرا .اما زد و تو هم دخمل شدی و گفتن حالا که این ماشین اضافیه بدیم این بچه با هاش بازی کنه.قربونت خاله