پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

از تاریخهای جالب تو زندگی من

1390/8/23 10:32
نویسنده : مامان پارسا
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه اونایی که دوستم دارن.خاله وجیهه امروز به مامانم چند دقیقه پیش پیامک داد که پارسا جان تا این لحظه 3 ماه و 3 ساعت و 30 دقیقه و 30 ثانیه سن دارد.مامانم خوشش اومد و اومد رو وبلاگم تا این خبرو به همه بده که گل پسرش 3 ماه و 3روز و 3 ساعت سن داره.دیروز رفتم متخصص کودکان دکتر لادن اونجا چوب کرد تو دهنم منم حسابی تختشو تر و تمیز کردمقهقههدکتره گفت اشکال نداره اما نباید چوب تو دهن من میکرد مگه نهچشمکبه خاط خشکی کنار گوشم یه پماد داد ببینیم خوب میشه یا نه.بعد مامانم رفت یه سری کار محضری برا هیات علمی داشت انجام  داد و اومد .دیگه همین فردا عید غدیر .خاله ماهی و بابا علی میخوان بیان تهران ما رو ملاقات کنن.حتما خوش میگذره جای همه خالی مخصوصا مامان طاهره.قربون همتون.عید خوبی داشته باشیدقلبفعلا بای عکس جدید که انداختم میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

malinaz
23 آبان 90 15:33
سلام خانومی.خوبی؟پسرگلت رو ازطرف من ببوس این روزا سحر مریضه وآلرژیش عود کرده چهارشنبه یزد نوبت دکتر داره.عکستو دیدم خوشحال شدم من وسحردلمون برات تنگ شده کی می آی؟


سلام.ممنون خانوم خانوما.عاشورا تاسوعا.منم دلم حسابی تنگ شده.انشاله که بتر میشه ملیحه جان.سحر رو ببوس
مامان پارسا جون
23 آبان 90 21:14
تمام لذت عمرم در اين است / كه مولايم اميرالمومنين است
عید بر پارسا جونه گل و مامانش مبارک



عید شما هم مبارک .روز خوبی داشته باشید.پارسا جون رو ببوسید
مامان پارسا جون
25 آبان 90 12:10
سلام عزیزم ما طرف شرق تهران هستیم اگه شما هم همین سمت هستین بگو تا آدرس رو واست تلگراف بزنم


سلام خانوم .براتون یه میل فرستادم.لطف میکنید برام آدرسش و بگذارید رو میلم.ما هم شرق تهرانیم