پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

آخ جون 100 روزه شدم

1390/8/30 10:38
نویسنده : مامان پارسا
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امروز تولد 100 روزگیمه.100 روزه که من پا به این دنیا گذاشتم.مامانم میخواد برام کیک بپزه بابام دیشب شمع 100 رو برام گرفته .مامانم گفته اگه پارسا 100 ساله هم میشی امیدوارم از عرض زندگیت راضی باشی.اما مگه 100 زیادهچشمکخلاصه امشب یه مهمونی کوچولوی 3 نفره داریم که غذاش بوقلمونه و کیکش یه عدد 100 داره.برام یه کادو هم رسیده از خاله فرزانه و بهار خانوم.یه عروسک پسر.بابام گفت این دوسته 100 روزگیته که اسمش  صدرا است.نمیدونم چرا کسی ازمن نظر خواهی برا اسمش نکرد.خلاصه اینکه عکسایی که با دوست جدیدم گرفتم رو میگذارم.مامان طاهره برام کلی پیشبند گرفته الان که آب  دهنم میریزه گاهی اونا رو میبندم عکس از اون حالت هم مامانم گرفته که میگذاره.

1

23

4

اگه از امشب عکسی گرفته شد میام  نشون میدمقلب

امشب دعا میکنم برا همه آدما که روزگارشون گشایش رحمت داشته باشه.مخلص همه اونایی که دوستم دارن و این 100 روز باهام بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهاره
30 آبان 90 10:57
سلااااااااام اقا پارسا . من هم که بچه بودم یه عروسک مامانت و بابا علی و مامان طاهره و خاله وجبهه واسم از کرج خریدن که شبیه عروسک تو بود اما قدیمی تراسمش هم ارش بود نه صدرا!!!ارشو تا کلاسه پنجم داشتم هر شب پهلوم میخوابیدو اروم میشدم تا اینکه مامانم یه روز صبح که من رفتم مدرسه اونو انداخت بیرون اخه خیلی کثیف شده بود منم خیلی گریه کردم عوضش واسم یه شاسخین گندخ خریدن اما هنوز که هنوزه ارشمو خیلی دوست دارمتو هم مثل من مواظب اقا صدرا باش دوباره نبینم که دارین دعوااا میکنیناااااااااااا

مامانم خوب یادش هست بهار خانوم.ممنون ازت.با خودم همه جا میبرمش .مواظبشم.تو هم مواظب خودت و مامان و بابات باش
غزاله و خاله فاطی
30 آبان 90 11:57
سلام پارسا جون ایشالله صد و بیست ساله بشی دوستت بزرگتر از خودته قربون اون لب خوشکلت بشم می بوسمت بای بای خاله جان .شمارش معکوس برای دیدن پارسا خوشکله(13روز دیگه)


ممنون خاله جون.راست میگی 13 روز دیگه مونده؟
مامان پارسا جون
30 آبان 90 12:03
مبارک باشه عزیزم
ایشاا... تولد 100 سالگیت


ممنون مامان پارسا جون.آدرس رو دریافت کردیم.سپاس.چشاتون خوشگل میبینه خاله
خاله وجیهه
1 آذر 90 11:06
پارسااا؟صدرا رو همراه خودت بیار


حتما میارمش.دوست جونم دیگه
سمانه مامان کیمیا
2 آذر 90 11:55
100 روزگیت مبارک عزیزمممممممممم


مرسی خانوم