پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ما بعد چند وقت اومدیم

1390/10/10 14:02
نویسنده : مامان پارسا
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.تو ادامه مطلب مامانم یه گزارش داده

1

2

3

4

سلام.این روزا که ما نبودیم نه که نباشیم  بودیم زیر سایه همه دوستدارانمونقلب.اما بلاخره امتحان جامع هست و اگه حتی نخونی تبش رو داریمنگران.من تو این مدت کارای جالبی کردم.مامانم یه بار بهم حریره یه قاشق داد.برا بابام کیک تولد گرفتیمهورا.سوار روروئک شدم چند دقیقهقهقهه.از آقای قالیباف که گویا نامزد ریاست جمهورین کادو برام رسیدتعجب.دایی بابام و دختر داییش اومد دیدنم.و ما کلی مهمون داشتیم. پریناز دختر عمه ام دندون در آورداز خود راضی و ما رفتیم مراسمش و تازه  براش کادو هم بردیم .یه لباس صورتی.بعد تازه شب چله اولمون بود و سر سفره یلدا بلندترین شب سال رو گذروندیم.انار وهندونه و خرمالوهم نگاه کردیمتعجب .یه کم شوهر عمه  پریسا سیب گذاشت دهنم .گفت یه کم طعمشو حس کنهخوشمزه.بابا مامانم برا خوشون ماهیچه گذاشته بودن یه کوچولو استخونش هم به من دادن.خوشمزهدیدم وای غذاشون چه خوشمزه است.منم لثه هام میخواره و مرتب آب دهنم دارم .بابام میگه مامان پارسا این آبا رو جمع کن اینا عصاره های درمان هستن.اما کی به حرفش گوش میکنهسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره
10 دی 90 14:30
سلام پارسا ماشاا.. چه بزرگ شدیا. کی بشه که مابیایم اش دندونی شما رو بخریم!!!!به به چه کیک خوشگلی ازطرف من تولد گذشته باباتو تبریک بگو نکه در گیر امتحان بودم یادم رفت زنگ بزنم!!!!!یه سوال:با این رورویکی که انقدر سنگینه چطور توناستی خودتو را ببری؟؟؟


بهارخانوم خدمتتون بگم آش دندونی را نمی خرن درست میکنن!!!!ببخشیدا کادو میخرن میارن برا مروارید تازه ای که در اومده.به بابام گفتیم بهار امتحان داشت .قربونت بریم بهار خانوم.ما هنوز قدرت راه بردن روروئک رو نداریم فقط میشنیم و تمرین رانندگی میکنیم.بهارخانوم ماشینم راهنما هم داره
بهاره
10 دی 90 14:31
راستی الانفهمیدم که شباهات زیادی هم به ارمین داری!!!!


ای بابا بهارخانوم ما بلاخره شبیه کی هستیم
خاله وجیهه
10 دی 90 14:31
سلام :-)
خوشم میاد که آرمین از گرقتن عکس با تو ذوق کرده اما تو خیلی سنگین نشستی
راستی بوق روروئکت خیلی اینجا انرژی میده


ما اساسا سنگینیم خاله.بوق به اینجا هم انرژی میده.راستش گاهی وقتا مامانم بوقش رو فشار میده
غزاله
10 دی 90 14:34
سلام چطوری پسر خاله سفید و خوشکلم قربون خودت و ماشینت برمدلم برات یه ذره شده مامانت و ببوس بای بای


خوبم خاله.فقط درد دوری
خاله وجیهه
11 دی 90 22:50
پارسا؟خاله؟ کیک به این بزرگی رو مامان بابا دوتایی خوردن؟!!!
راستی بهار خاله،پارسا اصلا شبیه آرمین نیست..امتحانا گیجت کرده


خاله یه ذره هم به من ندادن
مه رخ
3 بهمن 90 18:08
ای جووووووووونم
چه پسر ناناسیییییییییییییییییییییییی
ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااا
بوس کن صورت ماهشو


ممنون خاله.بوستون رسید