پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

شمارش معکوس

1390/5/16 1:03
نویسنده : مامان پارسا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارساجونم.خوبی؟جات که خیلی تنگ نیست.بزرگ شدی؟ 4 روز دیگه میای و همه منتظر دیدنت هستن .من و بابایی که دیگه میدونی چقد منتظرتیم.عزیز مامان امروز رفتیم دکتر نرگس میگه وزن من 500 گرم کم شده .چی بگم گفتم وزن نی نی ام کم شده گفت نه اما باور نکردم.بهم گفت 5 شنبه صبح ساعت 6 بیمارستان باش و به من زنگ بزن.خلاصه اینطوریاست .همین روزا مامان طاهره و خاله وجیهه و مائده میان.کارای دانشگاه رو همین دو روزه جمع میکنم.تو مواظب خودت باش و حسابی به خودت برس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
16 مرداد 90 9:39
سلام عزیزم...الهی زایمان راحت وبی دردی داشته باشی وهرچه زودتر پارسای گلتو بغل کنی....این روزایآخر خیلی مواظب خودت باش چون راه سختی پیش روداری...منم یه پارسا دارم که بی نهایت شیطونه....الهی خدا یه پارسای خوشگل وشیطون هم به توبده...برا هردوتون آرزوی سلامتی میکنم..خوشحال میشم به من وپارسلیم سر بزنی
خاله وجیهه
16 مرداد 90 13:55
پس عکسا چی شد؟


منتظرم تو بیای مهندس.سر کوچه طرف حالیش نیست