پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ماجراهای من رو دنبال کنید

1390/10/12 13:16
نویسنده : مامان پارسا
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من یه پسر خوب هستم .همراه مامانم کتاب میخونم.تازگی ها شروع کردن یه غذاهایی به من میدن که بوی بادوم میده.اما واقعا لثه هام خارش دارن .عکسای جدیدم رو میتونید ببینید.به همه مخصوصا مامان طاهره و بابا علی یه بوس مخصوص و آبدار میفرستمماچ

1

این خرسه قرمزی منو خیلی دوست داره .اما شاید هممیخواد لباسم رو بگیره برا خودشناراحت

2

دیروز که بابام رفت گواهینامه اش رو عوض کنه منم رفتم یه گواهینامه گرفتم.من با تلاش بسیار راننده ماشین شدما.تازه ماشینم مثل ماشین بابا علی بالا پایین میره . تنظیم فرمون داره

3

مامانم هم که همش داره عکسم رو میگیره.برو مادر امتحانت رو بخون.ناراحت میشما .این عکس آخرت باشه

4

من با مامان کتاب میخونم.کتابم خیلی قشنگه داستانش رو مامانم برام تعریف کرده

5

مامان دوباره عکس.ای بابا این دوربین هم به من علاقه نشون میدهچشمک

6

مامان چرا این ورق نمیخوره.چقد صفحاتش کلفته

7

من الان خسته شدم .یه کم بخوابم .همچنان به شیوه نوزادی یه دستم بالاست .انگار هنوز می اندیشملبخند

8

وای مامان این چیه به من دادی چقد خوبه.لثه هام رو آروم میکنه.طعمش هم بد نیستتعجب

9

بابام گفته این عکس رو لباست گوزن هستش.من اینو دوست دارم .برا همین روش رو گرفتم به کسی نمیدما.شما خودتون برید یه گوزن بخرید.مامانم گفته تازه بابا علی یه اسب هم داره منم گفتم خوب اون اسبه رو بابا علی به من میده.منم گوزنم رو بهش میدم.من و با با علی که رفیقیم با همقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهاره
12 دی 90 13:33
باید بگم که اون موقعی اشتباه نوشتم به بزرگی خودتون ببخشید بله اقا پارسا ماشین دوتا راهنما داره یکی برا سمت راست یکی برا سمت چپ!!! خیلی این لباس بت میاد...راستی خودتو اماده کن برای اومدن ما به اونجا


خواهش بهار خانوم.من از الان آماده ام زودی بیا
خاله وجیهه
13 دی 90 10:15
قربون کتاب دست گرفتنت بشم من..:-)
ماشالااااااا...مامان پارسا؟واسش اسپند دود کن


ممنون خاله .قربون زبونتون.میگم بهشدود کنه برام
سميه
14 دی 90 0:36
پارساي من هم يكروزي به كوچولويي شما بود اما به اين زودي تو روروك نشستش مواظب خودت باش


ممنون که سر زدید.یه ذره میشنیم .یه کوچولو.عکسم را که انداختن برم میدارن.پارسا رو ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
22 دی 90 0:36
سلام عزیزم خوبی؟
این گل پسرتو جای من دوتا ماچ آبدار بکن
راستی پست ثابتت عالیه


سلام .خوبیم.امیدوارم پارسا و شما هم خوب باشید.ممنون که سر زدید.نظر لطفتون هست
سمانه مامان کیمیا
22 دی 90 1:39
عزیزم چه بزرگ شده ماشالا .....روروئک زود نیست؟!!!


ممنون خانوم.فقط گذاشتمش عکس بندازم.خودش هم نمیشینه زیاد.کیمیا رو ببوس.امیدوارم امتحاناتتون خوب بشه