پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

35.پارسا به روایت تصویر

1391/2/10 12:58
نویسنده : مامان پارسا
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.مامان طاهره به مامانم پیغام داد که شیشه شیرش رو بذار تو اسباب بازیهاش ،بذار یاد بگیره پس فردا رفتی مشغول شدی آب میوه چیزی هم بتونن بهش بدن اما امان ازدست منو بی علاقگیم به شیشه پستونک .نمیدونم این چند تا شیشه نابی که تو سیسمونیم هست رو برا کی بگذارم.عکسام رو میتونید ببینید.با خرگوشه که سرش رو تکون میده اصلا حال نمیکنم

1

حالا ماجراهام رو با شیشه ببینید

2

اولش دارم تشکر میکنم که وسیله جدید بهم دادن.اما چه جوری بخورم؟

3

یعنی اشتباه چرا ازش چیزی در نمیادتعجب

خوب حالا دارم کفشامو نشون میدم.همون کفشایی که تو شهروند گم کردم چشمک

5

حالا از تعجب نمیدونم کجا برم.یعنی چی جلومه؟

6

بعد از چند وقت بلاخره از دندونم عکس گرفتن.قابل توجه اوناییکه دلشون برا دندونم تنگ شدهقهقهه

7

امروز دوباره آقاب پستچی منو رویت کرد گفت تو پارسایی که این همه برات بسته پستی میفرستن.منم گفتم آره که منم

خوشحالیم رو ببینید موقع دیدن بسته.این بسته رو میدونید کی فرستاده.خاله فرزانه خانوم مهربون.که همش به فکر بچه هاس.دستش درد نکنه.خاله بهار رو ببوس .دعا میکنم امتحانش رو خوب بده.خبرای خوب با شما بهار خانوم

8

اینجا لباس رو پوشیده.بهم میاد

9

خوب دیگه فعلا از دور همه رو میبوسم.یه بوس پر آب دهن برا بهار خانوم و  غزال خانوم دختر خاله های مهربونبغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطی
12 اردیبهشت 91 10:41
پسر گلمون سلام خاله جون حالت خوبه خوشکل خالهقربون دندونای کوچولو برمپارسا جون باز هم خاله فرزانه غزاله همش ناراحت که چرا او یا من چیزی نمی فرستیم برای جیگولبه قول غزاله بای بای خاله جونمی بوسمت


ای بابا خاله.غزال خانوم مامانم میگه هنوز از اون نباتا که برامون آوردی برام حریره و فرنی درست میکنه.شما غزال خانوم سلام نکرده عزیزی برا ما(این ضرب المثل.به مامانت بگو بگه معنیش چیه)
بهاره
13 اردیبهشت 91 10:46
الهی من فدای تو بشم!! مرسی از اینکه برام دعا میکنیچقدر بانمکی!راستی لباس عروسی اماده کردی؟؟؟ کی میای؟؟؟؟ایساا. خبر خوب به زودی بهم برسه.... یه بوس گنده برای تو البته با اب دهن زیاد


آره بهار خانوم.آماده آماده.خبر خوب میرسه انشاله برات
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:33
سلام عزیزم
خیلی ناناز شده پارسا جیگرمیبوسمت گل من


سلام خانوم گل .ممنون
خاله وجیهه
13 اردیبهشت 91 19:48
من قربونت بشم که اینجوری نشستی و داری حرف می زنی و ماجرای گم شدن کفشاتو میگی..خدااااا


من الان کلی حرف میزنم.دد....دد...ب ب ب ....م ....ممممم
مامان سانلی
18 اردیبهشت 91 16:08
وای مامانی چه عسلی داری با اون دوتا دندون خوشگلش. مامانی پیش ماهم بیاید خوشحال میشیم