پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

من یه مرد کوچکم

1391/2/5 8:46
نویسنده : مامان پارسا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی .اول از همه یه بوس آبدار ماچپر از آب دهنم که این روزا سرازیره و به اسم عسل ناب معروفه.الان دیگه کلی اطلاعات دارم.الان میدونم کنترل کاربردش ،لب تاپ و تلفن.فقط شبا بد میخوابم.خوب بلاخره دندون در میارم دیگهزبان.با مادرم میریم پارک.میریم گردش .دوباره بابام که بیاد منو میبره سوپری.بستنی یه کم میخورم.فقط با صداهای ناهنجار کنار نمیام.مثلا کیارش فامیلمون رو که میشناسید یه بار عکسشو گذاشتیم رو وبلاگ صداهایی از خودش در میاره بیا و ببین.من که میترسم.نمیدونم چرا اینجوریه.شاید میخواد از الان رسما ی سری چیزا  اعلام کنهخنده

الان دیگه رو تختم که میذارنم خودمو به نرده ها میرسونم و میخوام بایستم.عکسامو میتونید ببینید

1

اینجا محو تماشای بی بی اینشتن هستم

2

حالا ایستادنم رو نگاه کنید.آب دهنم رو لباسم کاملا مشهوده

3

حالا اینجا من یه مرد کوچولوم.که لباس پوشیده میره عید دیدنی . خاله وجیهه و بهار و خاله ماهی و مامان طاهره یادشونه این لباس رو از کجا گرفتیم؟حالا چه موقع عید دیدنیتعجب.خوب ما نبودیم دیگه

4

 اینم با خنده صدا دار و شکلک من

5

خوب فعلا بدرودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطي
5 اردیبهشت 91 11:56
پارسا خاله سلامعزيز خاله قربون اون خوابيدنات برم عكسات خيلي قشنگ بود خاله جانبه اميد ديدار


خاله جون سپاس.مگه تو برا ما نظر بگذاری
خاله وجیهه
5 اردیبهشت 91 19:53
ای پسر بلا که از چشات معلومه چقدر شیطونی..میبینم که ظهرها میری دم در خونه تا بچه کوچولوها رو ببینی که از مدرسه تعطیل شدن
عکس آخریت محشره


گفتن که شما شیطون بلایی خاله جون نه من
بهاره
6 اردیبهشت 91 21:23
سلام اقاپارسا تو رو خدا ببخشید که نتونستم بهت سر بزنم روم سیاه شرمنده ازت مامانت هم خیلی خیلی عذر خواهی کن و از طرف من یه بوس ابدار محک بکن تو پیش خدا پادرمیونی کن واز خدا بخواه من امتحان هفته دیگمو خوب بدم شاید با واسطه تو من قبول شم به حر ببخشید


سلام بهار خانوم.دشمنت شرمنده.دعا میکنم امتحان رو خوب بدی تازه اول هم بشی.قربانت.