پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

یه تبریک ویژه برا خاله وجیهه و عکسای بیرون رفتنای پارسا خان

1391/2/2 14:01
نویسنده : مامان پارسا
952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.تبریک منو خاله وجیهه از دور میپذیره؟یه بوس پر آب دهن رو چطور؟ماچخاله به نظرت پاپیون قرمز رو برا الان بیارم بزنم یا برا عروسیت نگه دارم؟خلاصه انشاله به پای هم جوون بشید و ما جوونا رو هم دعا کنیدچشمکخدمت آقا سید هم تبریک مخصوص دارم .خوشبخت و سرافراز باشید.قلبما هم خدمت میرسیم به موقععینکخوب حالا میتونید عکسا رو ببینید 25 فروردین تولد دختر عمه ام بود پریناز .رفتیم تولدش بیرون  ناهار.اینجا من سوار تاپ هستم و بسیار خوشحال

1

اینجا کلاه سرم گذاشته  بابام اما برعکس.خداییش قرمز به ما خیلی میادچشمک

2

اما مامانم اینجا در حال تعویض لباسام بود

3

اما اینجا خودمو لوس کردم .

4

 اما از اونجاییکه ما هر هفته جمعه ها گشت و گذاریم .این هفته رفته بودیم گردنه قوچک.پارک جنگلی سو هانک.خوش گذشت بابام کلی منو چرخوند.منم دوست داشتم رو زمین بشینم و سبزه رو بکنم و گلا رو بو کنم و ازهمه مهمتر بخورمچشمک

5

خلاصه اینکه ما کلا فرزند طبیعتیم.دوستون داریم و به خدا می سپاریمتونماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطي
2 اردیبهشت 91 14:32
سلام كچل خالهقربون خندهات برم .كي بشه بريم برا پسرمون خواستگاريميگي خاله ما رو خبر ميكني من هم بيام.ميبوسمت خاله جان زودتر بياببينيمت


خاله جان ما کلی مو در آوردیم.کی میگه من کچلم.ای بابا خاله مگه تو بری برا ما خواستگاری کسی به فکر ما که نیست.میبوسمتون
خاله وجیهه
2 اردیبهشت 91 15:16
سلام بر شیطون خاله..چطوری؟اسم پستت که دیدم شوکه شدم..بالاخره عنوان پست وبلاگ یکی توی دنیا شدیم من اگه تبریک تو رو نپذیرم تبریک کی رو بپزیرم؟:-)
ممنون خاله..در مورد پاپیون قرمزه از مامان بابات بپرس،اونا بهتر میدونن اما نقد رو ول نکن هیچ وقت :-) راستی خواهر ما رو هم از طرف ما ببوس..زود هم بیا اینجا..بالاخره تو مرد کوچک مایی


خوبیم زیر سایه شما خاله جون.شما خودت از اهمیت خودت بی خبری.پست وبلاگ چیه شما خودت میتونی عنوان وبلاگ ما باشی.ممنون که پذیرفتی.من بزرگ مرد کوچک در روز مراسم غوغا خواهم کرد