پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

9 ماهه شدم

1391/1/23 13:41
نویسنده : مامان پارسا
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.اومدم بگم 9 ماهه شدنم مبارک مامان و بابام.شیطونیام چند برابر شده.بازی های جدید میکنم.یکیش تخت بازیهخنده منو میزارن  رو تخت و مامانم دور تخت میچرخه مثلا دنبالم میکنه منم حسابی میخندم.چادر بازی موقع نماز خوندن مامان یکی دیگه از تفریحاتمه. موی مامانم رو بکشم و مامانم صداش بلند بشه و من بخندم.دوست دارم پشت بابام بشینم  و اسب بازی کنم.از ماشین لباسشویی بی نهایت خوشم میاد مخصوصا وقتی داره کار میکنه. فعلا بدونید که 9 ماهه شدم قهقههقهقههو به قول خاله وجیهه این دومین ٩ ماهگی و به همین مناسبت  مامان و بابام برام کادو گرفتنلبخندهمون سویی شرت معروف خاله وجیهه و مامان طاهره میدونن.خوب راجع به مسواک انگشتی که تو وسایل سیسمونیم بود اما مامانم استفاده نکرده بود برام.این عروسک کوچولو معروف به نی نی ریزه رو آرایشگر مامان بهم بهم هدیه دادهکه سرش کامل تو دهنم میرهقهقههمامانم مدام حرص میخوره که چرا اونو کامل میگذاری تو دهنت

1

2

یه پارسا در حال مسواک زدن

3

اینم پارسا تو کیف اسباب بازیهاش.این کار بابام هستشا

5

6

مامانم این خوابیدنمو دوست داره میگن شکل خودش میخوابمچشمکخلاصه اینکه ما هم 18 ماه هست که تو این دنیا هستیم که 9 ماهش با مامانم نفس کشیدمو و 9 ماهه نفس مامان و بابام شدم.مشتاق روی همه دوستانماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله وجیهه
23 فروردین 91 13:08
مبارکت باشه..این دومین نه ماهگی هستش که پشت سر گذاشتی:-) کدوم نه ماهگی بهتر بود ناقلا؟ایشالا همیشه خندون باشی اونم خنده صدا دار نه خنده ملیح


ممنون خاله ای.نه ماهگی بیرون بهتر بود.


غزاله
23 فروردین 91 16:25
سلام عزيز دلمقربون خندههات برم بزرگ شدي سري به ما نمي زنيچشم روي هم بگذاري دو سالگيت هم ميرسهباي بايييييييييييي


ای بابا ما هنوز کوچیکیم.قربونت غزال خانوم
مامان سونیا
27 فروردین 91 12:28
ای جونم چه عکسای قشنگی ماشاالله به این پسرناز و خوشگل خدا نگهدارش باشه به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 فروردین 91 19:19
سلام به پارسای عزیز و مامان مهربونش منم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده تا منم لینکت کنم مرسی
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:33
مبارک باشه عزیز دلم

میبوسمت گل نازم

راستی پست ثابتت خیلی قشنگه خانومی


ممنون عزیزم.نظر لطفته