پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

جشن کوچولوی دندونی +13 بدر

1391/1/19 18:48
نویسنده : مامان پارسا
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه.ما بلاخره دهم فروردین اومدیم خونمون.امیدواریم سال 91 سال تغییرات عالی باشه.خدا میدونه سال دیگه این موقع ما کجاییم.عینک چه میکنیم.امسال 13 بدر رفتیم خوشگذرونی.پارک جنگلی و کباب و کاهوی خونه بابا علی اینا و .....بعدش هم 16 فروردین روزی که خاله ماهی متولد شده مامان و بابام کیک برام سفارش دادن و مامانم دندونک درست کرد و ژله با پاستیل دندون وخلاصه خاندان پدریم اینجا مهمون بودن.عکسامو میتونید ببینید.جای همه بخصوص خاله هام و مامان طاهره و بابا علی خالی بود .راستی بهار خانوم و غزال خانوم هم جاشون خالی.کادوهای دندونیم هم گرفتم.مامانم قرار شده روزی که اولین دندون شیریم رو فرشته ها میبرن بازم برام کیک همین شکلی سفارش بده.شاید اون روز مهمونام همکلاسی هام باشنخنده

راستی از دوستداران پتهانم که از مرکز بهزیستی در کنار دختر عمه مادرم بتول خانوم  منو میبینن ممنونم.ما مخلص همه همشهرهای مادرم هستیم.چشمکمامانم شاید منو دیر بیاد آپ کنه.بلاخره امتحان جامع وقتش رو پر میکنهنگران

1

اینجا هفت سین خونمون تهرانه که مامانم انداخته بود.صدرا و رونیک(دلقک 3 کاره) کنارم نشستن

13 بدر  و بابام.شب که از پارک  اومدیم خونه از ساعت 7 شب خوابیدم تا 8 صبح فردا.البته میدونید که برا شیر پا میشدما

2

اینم کیک دندونی.خیلی خوشمزه بودلبخند

4

 دندونک که ترکیب گندم و نخود بود.روش هم کلی مغز بود.بادوم و گردو و کشمیش.قبل از اینکه یه کوچولو آبش رو به من بدن.برا کفترا گذتشتن سر دیوار خونمونتعجب

5

و اینم منو بابام که من در حال حمله به کیک هستم

6

اون روز من قرمز پوشیدم به افتخار پرسپولیس و بابا علی.چشمک

خوب جونم بگه براتون که دندونک هم مامانم میگه خیلی خوشمزه شده بود.اما من فقط آبشو خوردم.مخلص همگیقلب پارسا خان دو دندونیقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله وجیهه
19 فروردین 91 19:12
ماشالا ماشالا..ماشالااااا
ماشالا به چشمات..ماشالااا
ماشالا به دندون..ماشالااا
ماشالا به زلفات..ماشالااا
ماشالا به کیکت..ماشالاا


ماشاله به خاله وجیهه
مامان جون غزاله
19 فروردین 91 19:48
ديدمت عزيزمخيلي خوشگل ونازيانشاله سالم و خندان باشيهر روزت نوروز نوروزت پيروزنمكي


ممنون خاله جون.مادر بزرگ غزال خانوم ممنون
دختر عمه مامان و همکاران
20 فروردین 91 12:29
پارسا جون دندون در آوردنت مبارک. انشاالله که دندونای سالم و محکمی داشته باشی. حتما به مامان بگو برات مسواک انگشتی بگیره ،چون بعضی از بچه ها دچار مشکلی به نام سندرم شیر مادر می شن:یعنی اینکه قند شیر مادر سریع مینای دندونشون و از بین می بره .پس مسواک زدنو فراموش نکن. می بوسیمت


ممنون دختر عمه جان و همکاران.از اینکه برام توضیح دادی هم سپاس.یه عالمه بوس برای شما
خاله وجيهه
22 فروردین 91 13:06
فكر كنم ميناي دندون من به قند شير مادر حساس بوده كه دندونام اين وضعيه:-)
خواهر واسه پارسا بگير حتما..من اين نكته رو نميدونستم..به اطلاعاتم اضافه شد[

خاله من تو وسایل سیسمونیم این نوع مسواکو داشتم
ولی مامانم استفاده نمیکرد تا وقتی دختر عمه جان گفتن.حالا 2 روزه استفاده میکنم.شاید خاله شیر مامان طاهره یا اون دایه ات قند داشته.هه هه
h