پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

نوروز 91

1391/1/4 15:43
نویسنده : مامان پارسا
378 بازدید
اشتراک گذاری

٣٠.نوروزتان پيروز.هر روزتان پيروز.با ما باز هم همراه باشيد.اولين اتفاق مهم زندگي من در سال 91 اتفاق افتاد.در اولين بهار زندگي من دقيفا در 7 ماه و 11 روزگي اولين مرواريد من متولد شد.منم مثل آدم بزرگا صاحب دندون شدم.

عكساي اولين هفت سين رو ببينيد.اميدوارم امسال سال تغييرات جديد باشه.آخه تقدير  ،تقويم انسانهاي عاديست و تغيير تدبير انسانهاي عالي زندگيتان پر از تغييرات عالي و موفقيت باد.

1

2

اين عكس به اتفاق مادربزرگ و پدر بزرگم معروف به بابا علي و مامان طاهره و مامان و بابام گرفته شده است.

3

اينجا هم من با بهار خانوم و غزال خانوم دختر خاله هام هستيم.سالتون پر بار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان کیمیا
4 فروردین 91 19:17
سال نو مبارک بهترین ها رو واسه خودت و پارسا عزیز و خانواده محترم ارزو میکنم


ممنون خانوم.برای شما هم
سمانه مامان پارسا جون
17 فروردین 91 15:17
سلام عزیزم عیدتون مبارک




سلام .سال نو شما هم مبارک