پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ادامه ماجرا با تصویر

1391/4/4 15:29
نویسنده : مامان پارسا
446 بازدید
اشتراک گذاری

بازم زیاده بریم ادامه مطلب

اینجا یه چیزی از دیوار بیرون اومده مامان .بیا ببین

23

اصلا جای نگرانی نیست الان میفهمم از کجاست!چشمک

آهان اینم بخاری.این که از دیوار در اومده رفته پیش بخاری

24

مامانم برای اینکه دیگه نرم اون پشت اول صندلی ماشینم رو گذاشت جلوی اون ورودی ملاحظه کنید

اما بعدش دیگه مامانم منصرف شد و مبلا رو به هم نزدیک کرد و برا مبلایی که مامانم پارچه های اصلیش رو خیلی دوست داشت کاور تهیه کردن.اون روز که با همکاری بابام روکشای مبلا رو میکشیدن من کلی ذوق میکردم.چون همه چی وسط بود و مرتب از مبل میگرفتم و بلند میشدم و تازه بعدش که مامانم تصمیم گرفت ازم عکس بگیره من سرم رو بالا میگرفتم و اجازه این کارو نمیدادم

13

اما بعد آقا شدم

23

حالا اینجا من تی وی میبینم و استخوان ماهیچه رو میک میزنم

56

اینجا که میبیند یه جای تنگی هست پشت بوفه من اغلب اوقات اونجا میرم  بازی میکنم.

89

مامانم هم که دوربین به دسته همیشه تعجبمادر من ول کن دیگه.خوبه درس داریا.اگه درس نخونی که دیگه طول روز رو عکس میگیری از مننیشخند

76

من از این بی بی اینشتن خسته شدم مامان بیا یه سی دی دیگه برام بذار.اینجا من دارم کشو سی دی را میگردم یه چیزی پیدا کنم بدردم بخوره

56

خاله ماهی و خاله وجیهه اینهمه از نمایشگاه کتاب برا من سی دی خریدنماچاینم یکیش.خسته شدم از بی بی اینشتنابرو

خوب میبینید که پسر خوبی هستم مثلا به مادرم کمک میکنم اینم جارو کشیدن من در سن 10 ماهگی

1

خوب به اندازه کافی از شیرین کاریهام گفتم.فعلا بدرودماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزاله و خاله فاطي
4 تیر 91 16:27
پارسا خاله سلام چقدر ماشالله شيطون شدي همه سمب و سوراخهاي خونه را بگرد ببين چه ذخبره انشتن خالهباي باي خاله زود بيا دلمون به قول غزاله اندازه مورچه شده


خاله اینجا به ترکی میگن پارسا کارگر شیطون شده
بهاره
4 تیر 91 18:25
شنیدم چه خراب کاری هایی که نمیکنین بابام همشو برام گفته لازم به ذکر نیست فک کنم دفعه قبلی که دکتر و مهندس شدی دفعه بعدی خدا میدونه نوبت چیه؟؟؟؟ شاید باغبونی.....


مرسی دایی جان که همه چی رو گفته