پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

ماجراهای پارسا خان به روایت تصویر

1391/4/6 11:55
نویسنده : مامان پارسا
454 بازدید
اشتراک گذاری

چون زیاده میریم ادامه مطلب

مامان کی میریم بیرون!!من میرم سوار کالسکه بشم تو بیا 1

عاشق هندونه هستم.یه فیلم ازم گرفتن با هندونه.اون فیلم دیدن داره

2

21

من از این فین گیر بدم میاد .برداشتم ببرم یه جایی قایمش کنم.قاشق هم از کشو برداشتم.رد گم کنیقهقهه

45

دیگه باز کردن کشوها برام تفریح شده

46

اینجا عشق من به جارو برقی ثابت میشه.قبلا میترسیدم اما حالا دنبالش میکنم تازه تعمیرات تخصصی هم انجام میدم

12

اینجا تو همون هتل معروفه که مال دوران صفویه هست با مامان جون که مارو همراهی میکرد.مامان جون میگه به هوای بودن بابا مجتبی یه بار هم گریه نکرد

23

اینجا رفتیم پارک  نزدیک خونمون با مامانم.من دیگه سرسره سوار میشماتعجب

78

اینم دوستم فاطمه جون

17

بقیه عکسارو میذارم تو پست بعدی.یه کم استراحت کنیمچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله وجیهه
4 تیر 91 12:09
میبینم که مثل من استعداد دوست پیدا کردنت خوبه...منم بچه بودم هرجا میرفتم ی دوست پیدا میکردم:-)


پس در این زمینه هم مثل شما هستم
سید محمد
4 تیر 91 12:47
آقا پارسا مردی شدیا کم کم باید بری خرید واسه مامان و مامان بزرگ،البته با اجازه مامان و بابا
اه،قبلا که دکتر شده بودی،الان مهندس شدی؟ ماشاالله به این همه استعداد
تو عکس ها مثل یه مرد 2 ساله میمونی،ماشالله...مامان سمیه؟واسش اسفند دود کنید حتما


مامان که همش اسپند به دسته
غزاله
4 تیر 91 13:00
پارسا گلي بيا يزد بريم پارك بازي كنيمبه مامانت بگو پارسا ديگه مرد شدهميگن مرد كه گريه نمي كنه


حتما این سری باید بریم پارک.خوش میگذره غزال خانوم
سمانه مامان پارسا جون
4 تیر 91 13:14
چقدر گل شدی عزیزم
روی ماهتو میبوسم


ممنون خاله.پارسا رو ببوسید
بهاره
4 تیر 91 18:23
این فیلم هارو نگه دار و قول بده خراب نکنی اخه وقتی بزرگ بشی خودت میخندی به کارای خودتمن تجربشو دارم اخه یه فیلم از امادگیمو پیدا کردم وقتی نشون خاله وجیهه و فاطی دادم انقد قربون صدم رفتن که نگوووو


نگه میدارم.مامان منم میگه الهی قربونت بشم بهار خانوم کوچولو