پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

هر جا میرم منو پیدا میکنن

1391/4/7 17:08
نویسنده : مامان پارسا
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.نمیدونم این روزا چه جوریه که مامانم همش دنبالمه.میگن میخوان منو خرابکار اعلام کنن اما منو چه به خراب کاری.مثلا همین دیروز برای محافظت از کنترل تی وی میخواستم ببرم پشت مبل  قایمش کنم اما ملاحظه کنید که تا کجا دنبالم هستن!!!

1

و مامان منو پیدا کرد و من هر وقت اینجوری میشه با یه لبخند قضیه رو حل میکنم

2

اینجا رفتم سراغ کتابخونه .خوب بلاخره منم یه سهمی دارم میخوام جامعه شناسی خانواده رو از این قفسه بردارم!!!

3

اما مامان میرسه .و من دندونای موشیم رو بهش نشون میدم!!!

4

مخلص همگی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فاطي
7 تیر 91 17:30
سلام موش خاله قربون اون دندونات و فضوليات برم.بايباي:
P
سلام خاله.من شیرم شیر
غزاله
7 تیر 91 17:36
سلااااااااااااااااام.مي بينم تو قايم چيز ها استادي.اي شيطون بلا.باي باي


استادتر از شما نه غزال خانوم











خاله وجيهه
7 تیر 91 17:40
قربون خنده هات بشم كه اينقد به من انرژي ميده
ي عالمه دلم واست تنگ شده بود..با ديدن اين كاراي شيرينت دلم بيشتر تنگيد


قربونتون ما هم از شما انرژی میگیریم
موجي
9 تیر 91 1:09
سلام من برگشتم بعد ازدست و پنجه نرم كردن با كنكور و نفله شدن... منتظرتون هستم چون من فرق دارم... منم ني ني ميخوام!!!
سید محمد
9 تیر 91 13:42
داری چه میکنی آقا پارسا
کاش بیاین ببینیمتون


ما اومديم.شما نيمديد
سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 11:52
قربون اون خنده هات وروجک من

ممنون خانوم گل