پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

پست 1 سالگی پارسا ،نفس مامان و باباش

1391/5/20 10:11
نویسنده : مامان پارسا
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من امروز یک ساله که متولد شدم

بابام میگه مرد شدی ،از کوچیکی رد شدی

مامان میگه فدان شم،قربون اون چشات شم

یک سال گذشت اومدی ،برای ما همدمی

قراره یک ساله شی،عاقل و بالنده شی

تولدت مبارک آقا پارسا.عمر باعزت داشته باشی عزیز مامان و بابا

تولدتو دوشنبه شب میگیریم آخه امروز روز شهادت امام اولمون حضرت علی  هست.در تدارک تولدت هستیم و با زدن اولین ریسه تو خونه تو کلی شادی کردی الهی همیشه شاد باشی.خاله مائده اومده اینجا و تو تدارک تولدت کمک میکنه.خاله وجیهه هم از اونجا کمکاش رو فرستاده.دست همگی درد نکنه.اینم کارت ماهگردات:

1

 

تو ادمه مطلب یه سری عکس هست اونجا ببینید

اینا تدارک تولدمه

12

اینم منم خوب علا بد اخلاق بودنم رو میدونید .هنوز تولدم نشده چه اصراری به کلاه هست

2

اینم سوغاتی مشهد خاله مائده

35

اینم یه توپ بودش اما من گاز گاز کردم.خاله وجیهه میشه یه دونه دیگه آبیش رو سفارش بدید.زردش رو مامانم قایم کرده

ا45

فعلا بای.دوستتون دارم.ممنون از همه که زنگ زدن و تولدم رو تبریک گفتن.انشاله شادیهای شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سید محمد
20 مرداد 91 11:58
سلام آقااااااااا پارسا:-) تولدت مبارک مرد بزرگ
دقت کردی اولین سالگرد تولدت،سالگرد اولین اماممون شده؟به حق علی عاقبت به خیر و سربلند باشی


سلام دایی جان عزیز.ممنون.یاد آوری خوبی بود اما سالگرد قمری تولد من به سالگرد اولین امام نمیخوره ها..قربون دستت که سر زدی بهمون و تلغنی به مادرم تبریک گفتید.
غزاله
20 مرداد 91 12:10
سلام عزيز م تولدت مبارك الهي صد ساله بشياز راه دور ميبوسمت


قربونت برم غزال خانوم.به امید دیدار
سپیده
20 مرداد 91 16:11
تولدت مبارک خوشگل


ممنون سپیده خانوم.ما فکر میکنیم شما همون دوست خاله وجییه هستید که مشهدی بود؟درسته
خاله وجیهه
20 مرداد 91 19:10
تولدت مبارک خاله جون خودم واست بازم توپ میخرم اما باید قول بدی که اینجوری نکنی باهاش..خب؟قربون اون دندونات که توپ رو اینجوری کرده


سلام خاله جون.نه خودت نخر من میخوام شوهرت برام بخره.خوب خاله تو که خوب میفهمی دندون در آوردن چقدر سخته اونم راست چشم
دختر عمه وهمکاران
21 مرداد 91 8:55
پارسا جون سلام: از راه دور و البته با تاخیر تولدت مبارک.
انشاءالله 120 ساله بشی. شما دیگه بزرگ شدی و امیدواریم یه کمی از بعضی شیطونیات کم کنی ،(آخه کی تا حالا توپ گاز زده پسر خوب)


سلام دختر عمه عزیز مامان.ممنون.انشاله مهلا جون و محمد جون عمر باعزت زیر سایه شما داشته باشن.شیطونی که میدونید مال بچه هاست .راستی از همکارانتون هم بی نهایت ممنون.ارادتمندیم و از دور میبوسیمتون
مامان آراد(خاطره)
21 مرداد 91 13:41
سلام عزیزم...
تولدت مبارککککککککککککککککککککککک...ایشالا تولد 120 سالگیت...
همیشه شاد و خرم باشی نفس خاله...
میبوسمت...


قربونتون.شما رو ندیده خیلی دوست دارم.کوچولوتون رو ببوسید
عالمه
21 مرداد 91 13:42
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بدو شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی...
سلام پارسا خان تولد یکسالگیتون رو تبریک تپل میگم انشالا همیشه پاینده و پیروز باشی


قربون تپل گفتنتون.ممنون خاله عالمه شما خیلی به من و مامانم لطف دارید.مامان تصمیم داره تو بستن ریسه های خونه از کار هنری شما که اسمم رو نوشته بودید استفاده کنه.سپاس فراوان.به مادر محترم سلام برسونید.امیر داداشتون رو هم بوس کنید
كوثر مامان
17 شهریور 91 16:34
سلام بسر نازي داري با اينكه تولدش كذشته باز هم مبارك باشه به ما هم سري بزن


ممنون میاییم پیشتون