پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

هفتمین دندونم رسید

1391/5/15 23:18
نویسنده : مامان پارسا
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.در آستانه تولدم  هفتمین دندون منم جوونه زد.کنار دو تا دندون پایینم که حالا حسابی بلند شدند یه دندون نوک نیز اومده بیرون دقیقا سمت چپ.مامانم حسابی از دیدنش خوشحال و ذوق زده شد.شما میدونید چرا !!!!آخه من که دندون داشتم این همه خوشحالی نداشتتعجبنیشخند

الان دیگه حرفها رو متوجه میشم.بهم میگن توپ رو شوت کن .شوت میکنم.میگن بیا اینجا بشین میرم مثل آقاها همونجا میشینم.از دیدن لباس جدید مامانم کلی از خودم عکس العمل نشون میدم.با مامانم . بابام به بعضی چیزا میخندم.الان راه رفتنم شبیه دویدن شده.سوار ماشین که میشم میخوام که پشت فرمون باشم و فرمون رو بچرخونم و غان غان کنم.کلماتی مثل جوجو  و در در رو تلفظ میکنم.خلاصه اینا پیشرفتای یک سالگی دیگهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دخملیـــــــــــ شکلکــــــ
15 مرداد 91 23:53
ای جونم..............شکلکای ما تقدیم روزای خوبتون
خاله وجیهه
16 مرداد 91 14:35
خاله نازد بشه(با لهجه یزدی اینو بخون)
خاله یاد بگیر که وقتی گفتم ی بوس بده..تندی ی بوس بدی


ای بابا خاله هنوز به این قسمتا مونده
غزاله
16 مرداد 91 15:38
جيگر طلا بزرگ شدي ماشالله به قول مامانم تو بايد فرمون هواپيما را بچرخوني مامانم ميگه پارسا خلبان ميشهميبوسمت از راه دور پيشاپيش تولدت مبارك


ما مخلص شماییم
سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 91 17:27
سلام مبارکه مروارید جدید
تولدت هم پیشاپیش مبارک


ممنون
مامان رهام
17 مرداد 91 10:18
عزیزم اینجا هوا خیلی خنکه/رهام زیاد تشنه اش میشه ولی من همش بهش آبمیوه و شربت و آب و شیر موز میدم/اینه که شیر گرفتن ازش زیاد سخت نشده/شبا هم که بیدار میشه کلی اب میخوره
مامان آراد(خاطره)
17 مرداد 91 15:24
مبارکت باشه عزیزم...
قربون کارای با نمکت برم من...


ممنون عزیزم