پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

کادوی تولد پدر و مادرم هم رسید

1391/5/13 9:49
نویسنده : مامان پارسا
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.در آستانه تولدم پدر و مادرم برام یه سرمایه گذاری کردن.به نظرشون این بهترین کاری بود که در این زمان میتونستن انجام بدن.ماچاین بوس از طرف پدر و مادرم بود رو گونه های من.

1

اونجا من خودم هم پشت باجه نشستم و کلی با آقاهه که داشت برام حساب باز میکرد حرف زدم

2

البته من موقع تولدم هم یه کادوی بیمه عمر هم از مامان و بابام دریافت کردم .اینم سندش

3

تا کادوهای بعدی بدرود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آراد(خاطره)
13 مرداد 91 11:53
عزیزم دست مامان بابایی درد نکنه که انقدر به فکرتن...
بوسسسسسسسسسسسس


قربون شما خاله
خاله فاطی
14 مرداد 91 11:17
سلام پسر خاله تولدت مبارکآفرین به مامان و بابات از این کادوی با ارزش


ممنون خاله جون.اگر میتونی خاله غزال خانوم رو بیار تهران هم فال و هم تماشا
بهاره
14 مرداد 91 13:17
ما که با کلاس نیستیم که کادومون پست کنیم... کادوی ما یه چیزه ناقابله و حضوری پرداخت میشه تولد چی شد؟؟کیه؟؟


ای بلای خاله.
اختیار دارین.شما فقط خودت بیا.احتمالا دوشنبه 23 مرداد باشه یا شاید 3 شنبه ببینم زود خبر میدم بهتون بهار خانوم
خاله وجیهه
15 مرداد 91 0:34