پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

به روایت تصویر

1391/5/11 0:21
نویسنده : مامان پارسا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.میبینید که ما زود به زود میاییم.خوب تعطیلات تابستونی هست و منم شیطونتر شدم .مامانم از هر فرصتی استفده میکنه تا کارای منو به خانواده خودش نشون بده بلاخره دوریه دیگهگریه

اینجا من دیگه به کامپیوتر مسلطم.به پاهام دقت کنید که چه جوری بالا کشیدم خودمو

1

اما صاحبش میرسه و من میگم چیه؟(با تلفظ خوش جیه جیه؟)

2

اما بلاخره من یه روز سر از کار همه این سیم  میما در میارم

3

و بعد از خرابکاریها زنگ در خونمون رو زدن و من و مامانم رفتیم دم در و یه بسته گرفتیم از طرف خاله وجیهه و دایی سید محمد.

اولین کادوی تولدم که به دستم رسید.اما یواشکی بهتون بگم تا 5 شنبه همین هفته یه کادویی از طرف مامان و بابام میرسهچشمک

اینم اولین کادوی تولد یک ساله شدنم

14

خیلی خوشم اومد مامان و بابام رو دیدم وقتی کوچولو بودن.دستتون درست.ممنون.ماچ

و ایشون رو ملاحظه کنید که این همه فرش رو رها کردن و در بستر سنگ استراحت میکنن البته میدونید که چیکار میکنمخجالت

12

البته بعدش برا مامانم توضیح دادم که مامان یه سیم اضافه از پشت بوفه اومده بود بیرون من کندمش انداختم زیر مبل.مادرم رو در این لحظه این شکلی میتونید ببینیدکلافه

56

اینم از ماجراهای تصویری .خدمتتون بگم امروز مامان رو همراهی کردم رفت وسایل تزیینی برا تولدم خرید.یه کارایی میکنه این مادر ماسوالفعلا رخصت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آراد(خاطره)
11 مرداد 91 0:35
جانمممممممممممم...
عزیزم شما دقیقا دقیقا با پسر من هم سنین...
آراد منم متولد 20 مرداد سال 90 هستش...
خوشحال میشیم پیش ما هم بیای...



قربونتون.ممنون که سر زدید ما هم الان میاییم
مامان آراد(خاطره)
11 مرداد 91 14:05
ممنون ...شما هم با افتخار لینک شدین...
آراد من ساعت 9 صبح بدنیا اومده...


ممنون خانوم
غزاله
12 مرداد 91 9:50
سلام عزیزمببخشید که دفعه قبل نظر نگذاشتماخه ما عزاداریمبدون که خیلی خیلی دوستت دارم


خدا رحمتشون کنه غزال خانوم.ممنون.منم دوست دارم.برا تولدم میای که؟