پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

کارای جدیدم

1391/5/25 0:35
نویسنده : مامان پارسا
333 بازدید
اشتراک گذاری

محضرتون اعلام میشه من هشتمین دندونم در روز تولدم سر زد.براش خیلی اذیت شدم و الان هم شدیدا اذیت میشم.اما بلاخره 4 تا بلالا دندون دارم 4 تا پایین.ضمن اینکه من واکسن 1 سالگیم هم زدم. فعلا حالم خوبه و امیدوارم یه هفته یا 10 روز دیگه هم تب خیلی جدی نکنم که اذیت بشم.الهی آمین

این روزا دوست دارم مرتب تو بلندی بنشینم.روی چمدون خاله مائده بهترین جا بود این روزا.موندم اون چمدونه نباشه من کجا میشینم بلندی.تمام کابیتا رو رسما بدبخت کردم.کفکیر و ملاقه ها که الان رو دستام میچرخن.سرم رو بالا میگیرم و با اعتماد به نفس حرکت میکنم.روزانه دهها بار میافتم و بلند میشم.بعضی روزا خوراکم خوبه و بعضی روزا اصلا مامانم راضی نیست.به شدت به بیرون علاقه نشون میدم.بستنی خور از نوع زعفرونی شدیدا.به مهر علاقه نشون میدم و مادرم از این قضیه خیلی ناراحته.یهو وسط روز میرم رو بالشت میخوابم و ادای آدم خوابیده رو در میارم.همراه با بقیه الکی میخندم به موضوعی که اصلا به من ربط نداره.بازم هست اما مامانم یادش نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فاطی
25 مرداد 91 9:46
پارسا تو بلای خاله ای انشاءالله که سفر بهت خوش بگذره
خاله وجيهه
25 مرداد 91 14:04
ديگه هشت تا دندون در اوردي و مردي شدي امروز عكساي قبلي رو ميديدم..دلم واسه سه تاييتون تنگ شد..تو..مامان ..بابا
سمانه مامان پارسا جون
5 شهریور 91 12:46