پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

دنیای جدید ما با پارسا کوچولو

نکاتی از 13 ماهگی

1391/6/17 15:40
نویسنده : مامان پارسا
421 بازدید
اشتراک گذاری

خدمتتون عرض کن من اخلاقم کلا تغییر کرده.یه کم زورگو شدم یه کم نه خیلی.یه مقدار به مامان بیشتر میچسبم نگرانم که بره.آب بازی رو خیلی دوست دارم.عاشق فرمون هستم.بی نهایت.به درهای کابینت علاقه زیاذی نشون میدمو کشایی که مامانم به دراشون بسته میتونم باز کنم.سفر که بودیم 2 شب نصفه شبا بیدار میشدم و یک نفس گریه میکردم از 3 تا کوچه بالاتر فرداش به منزل پدر بزرگم زنگ زدن که چه اتفاقی برا بچه هاتون افتاده که دو شبه گریه میکنه.مادرم چند روز بعدش فهمید که علتش دندونم بوده.

به چیزای جزیی اهمیت میدم مثلا دکور اتاقم عوض شد کلی از خودم عکس العمل نشون دادم.امامادرم هر چی میگه پارسا بوس هوایی بفرست.یا میگه گوشات کو اصلا توجه نشون نمیدم.اما درخواستای مادرم یا پدرم رو میفهمم از اون طرف بیا.به اون  نگاه کن.بابی بای کن.بوس هم میکنم.یه بوس آب دهنی.اینم کارای جدیدم.قربون همگی با یه بوس آب دهنی.از همه میخوام که برامون دعا کنن.برا همه چی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله وجيهه
17 شهریور 91 16:28
اي بابا..خاله ي بوس هوايي بفرست ببينيم:-)


ای بابا خاله همه کاری رو که زود انجام نمیدن
خاله فاطی
17 شهریور 91 22:25
سلام مرد کوچولو خاله ساعت 11 شب که رسیدم از دیار دائی محسن اومدم سراغت تا ببینمت دیگه طاقت نداشتم خاله عکسات خیلی قشنگ بود قربون خودت و خالت خداحافظ خاله جون الان صداشون در می اد میگه کجا رفتی


خاله دستت درست.منم دلم حسابی تنگ شده انشاله میام جبران میکنم.بدو برو به همه سلام برسون.مامان قول داده یه بار بیاییم دیار دایی جان
سمانه مامان پارسا جون
18 شهریور 91 13:37
حتما دعا میکنیم پارسا کوچولو
قربونت با این کارای جدیدت وروجک


ممنون
سید محمد
19 شهریور 91 16:06
سلام پارسا جان
کجا بودی گل پسر؟نگفتی یه عالمه ادم چشم انتظار دادنت هست؟
با خاله یه فیلم از کارات دیدیم ماشالا ماشالا خیلی خوب راه میری
حالا کی میای تا ما هم ببینیمتون؟ بابا رو هم بیاریا[hr
سلام آقا سید.میارم و میارم.بابا مجتبی رو هم میارم.انشاله 4 شنبه اونجاییم